Wednesday, March 14, 2012

pergolakan jiwe......

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

pernah x korang rase rindu giler kat seseorang tu,tapi korang xluahkan..mesti penah punye..tau..

camtu la yang aku ngah rasa sekarang..siyes rindu giler saat2 ngan die..dengar lagu2 die..nak gaduh ngan die..nak dengar die marah aku..nak dengar die bebel kat aku..kadang2 aku bukan layan sangat pun die cakap..aku iyekan aje..tapi bukan bermakna aku xsuke,xsayang..tapi hmm..sebenarnye aku sangat sayangkan die..

aku xtau la klu aku ni mmg pelik or mmg ade org cm aku kat luar sana.sebab kadang2 aku pun xpaham ngan diri aku..ade org yg aku syg,tapi aku buat2 konon2 aku xsyg die,layan biase2 je.tapi sebenarnye aku sangat sayang n rindukan die. *owh..sebak2..bergenang2 dh ni*

ade pulak yang mmg aku ckp aku rindu n syg kat die..tapi makin ckp,makin rindu..yang ni mmg menghanginkan aku la..ingatkan dengan meluahkan,aku ok..tp makin kronik..

yang paling aku pelik,klu jumpe org kat tepi jalan,ntah anak sape ntah..org mane ntah..ngah korek2 sampah,ngah makan ngan penuh gelojoh,yg cntik,yg xcntik,yg nsem,xnsem tetibe aku leh sayang..apekah penyakit aku ni??stress tau x..

sebab ape aku stress?sebab.....bile aku dh rindu sangat,syg sangat..aku pendam ke,aku luahkan ke...aku tetap xpuas hati klu x nanges..so,penyelesaian utk golakan jiwe aku ni adalah MENANGES.kadang2 xde hal pun aku leh nanges,apetah lagi bile hati aku mule merasakan sesuatu..just klu hati aku hepy je,aku xnanges..siyes gile!

p/s:nmpak nau kebosanan ..berape entry dh ari ni..haha
tapi..mmg rndu kat die..rindu sangat (T.T)

1 comment:

Anonymous said...

Rindu pon blh jdkkn seseorg 2 cmburu.....