Wednesday, March 21, 2012

mengumpat jap-efek bile kompius

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

aku mmg pantang klu online ni..alang2 ade benda nak luahkan baik cakap je.-tapi nak mgumpat leh baca bismillah dlu..boleh???

aku bukak fb semalam,aku nampak gambar kawan aku ngan bf die. tapiiiiii......aku kompius ni..aku penah nampk die bawak budak kecik..ok fine la..maybe anak buah die..tapi,aku nampak die mengandung!bile aku tanye bile kawen,die kata belum kawin..tapi..cane neh??aku siap tanya ibu aku lagi sebab nak kan kepastian.ibu aku pun siap cite laki die amik pokok kat kebun kitorang..apekah?apa maknanya sume ni??kompius2..

sama ada die mmg dh kawin tapi die xmo bgtau atau..........ish!xmo pk buruk..

masalahnye die sangat menegaskan die xkawin agi!..


argh!!!!kompius2!




kompiusan yang ke-2


aku men click2 tetibe termasuk kat 1 blog ni.budak skolah lagi..

bile bace xlah lucah sangat tapi sangat geli (keji x aku)..baru sekolah dah gatal2..dak laki tu xlayan die..tapi budak ni ske kat laki tu..die kate rasa nak pluk laki tu spy laki tu tau ape perasaan die. apekah???aku tau la tu mmg perasaan die tapi......hmm..menyesal aku gi bace..xpasal2 dah kutuk org..

dik,akak pun gatal jugak..tapi lek2 la..xyah la tunjuk sgt kat umum ko nak peluk cium die.. kang ko dah masuk u,dah keje ko nak peluk cium orang len plak sebab jumpe org len.xyah la nak gatal2 lagi..bukan leh kawin pun..akak yang tahap wajib kawin ni pun xdapat kawin agi tau..menggatal senyap2 je dah la..

kang aku cite ape yang aku menggatal kang kompom muntah ijau masing2..

buat adik gatal,time skolah adelah mase utk kumpul skandal sebanyak mungkin,wat kunun2 dorang ni femes pas dorg dah bajet2 femes gi la carik mangse lain..

(sebenarnye,aktiviti di atas adalah utk org yg xlaku cm aku..haha..mungkin adik tu sangat laku so die leh la wat cite nak peluk cium laki tu)

aku kompius knp kisah sebegini boleh jadikkkkkkk!!

argh!!!kompius2!!


p/s:aku tetap geli ngan cite die wpun aku xsebaik mane..lagi keji kot..

No comments: