Monday, March 19, 2012

Kenapa dengan saya??

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

Kenapa ngan saya sekarang?saya selalu xslera makan.dulu paling sikit saya makan sekurang2nye 1 sengah senduk nasik xpun 2 senduk nasik..tapi sekarang makan sesenduk nasik pun saya dah kenyang pastu xabes plak tu.sedih saya tengok nasik2 yang saya amik. sama cam tadi. saya amik nasik skit je.saya ingatkan saya leh abes sebab saya sangat lapar.tapi........saya xdapat nak abeskan nasik tu ='( kenapa ngan saya?huhu
pastu,dulu klu saya pakse makan,mesti boleh abes..sekarang ni,nak pakse makan rasa nak terkeluar balik je sume.jadi saya terpaksa membazir.tapi tu bukan kerelaan saya!kenapa ngan saya??sob3...

saya kene camni sejak saya keje kat sini. adakah saya homesick?saya pun xtau tapi kalau faktornye homsik,kenapa kat umah pun saya xslera jugak? sume ni menyebabkan saya semakin kurus..

ape bukti saya kurus?

1.seluar saya yang saya dah jahit sebab kalau beli camtu je mmg longgar pun. tapi ni dah melampau..dah jahit pun longgar lagi..

2.ari tu saya gi mandi sungai. saya terpkase bersungguh melawan arus sungai yang datang walaupun arusnye xsekuat mane pun.saya tensen tau..stay kat tempat yang same je.nak jalan pun susah.

3.saya semakin kerap sakit kepala. mungkin penyakit saya semakin teruk lantas menyebabkan saya semakin xslera makan. darah2 dalam badan saya turut memberontak sebab saya tak membekalkannye nutrien yang cukup sebab tu saya sakit kepala,badan lemah2,rindu pun semakin kuat.eh?hehe

4.tulang2 saya semakin kelihatan dan boleh dibuat main piano.tulang2 saya juga lebih mudah untuk dimainkan muzik2 yang mengerikan..kruk krak kruk krak katanya..cam cite ali baba bujang lapuk tu....

5.saya semakin hitam. ade kene ngene ke? kenapa saya cakap cmtu?sebab weeken baru ni saya balik umah.saya belek2 tangan saya sebab saya dapati tangan saya lebih berkilat daripada biase. lalu saya luahkan kepada ibu saya. beliau kata saya itam sebab saya dah kurus. xelok btol..begitu lah kata beliau (-.-") saya yang mendengar,hanya mampu pasrah sahaja.

p/s: berapa la berat aku sekarang ni agaknye..cm tengkorak bergerak..huhu

No comments: