Thursday, March 22, 2012

cane neh??dose tak aku?ustaz ustazah sile tulun jawab..

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

ustaz,ustazah dearie,

saya sekarang dah keje ..saya tak tau le keje ape nk kene buat..sekarang ni bos kate,bace n dalami ilmu yang disuruh..memang saya ngah bace..tapi..bayangkan la..takkan la saya nak bace je dari stat keje sampai abes mase ofis..giler kate ko..

tau..memang la tak baik time keje gi wat keje peribadi..tapi nak wat cane..paham tak ape saya rasa? jadi saya sambil2 la..penat membaca saya bukak fb..update blog..sembang2 ngan kawan bg ilang ngantuk..salah ke ekkk??

klu saya ade keje spesifik mmg saya buat..saya tak bukak fb,saya tak update blog..tapi ustaz ustazah bayangkan la betapa busannye saya sampai saya siap amik mase pikir nak update ape kat blog ari ni. pastu saya esek bukak je blog orang len.nak rehat2kan la minda sekejap.. dose ke camtu?=(

ari tu makcik saya kate gune pen ofis utk tulis benda peribadi pun dose..tapi saya gune pen sendri..sebab pen opis xbes..hehe..

pastu2 ade lagi..online ni..kadang2 dah penat,nk la usha2 lagu siti jap..salah jugak ke??

betul..penat sangat nak bace lagi2 tengok komputer je..kalau dapat yang hardcopy ok la jugak..tapi saya xbuat camtu sebab nanti membazir je kertas tu..membazir tu xelok..kan3?

faktor seterusnye saya xde mood nak membaca,jadi saya rasa cam dr saya datang tadi,memang page yang same je pastu siap ulang2 sampai 10 kali semata2 nak memahamkan ape kejadah yang diexplain dalam note tu.saya sampai sakit kepala dah ni ustaz ustazah sebab tengok komputer lame2.saya memang xleh tengok komputer lame2..men game kat komputer lame2 xpe la..sebab xsakit..hehe

so,cane ni....kalau ikut skematik saya memang saya taknak buat benda2 camni..xcaya operate lah dada x-ray lah hati..haaa...saya wat ni pun sebab saya bosan.......xpe kan????

p/s: i hv 2 do something..dee..tulun..........tanyakan ayah ko..hehe

No comments: