Thursday, March 15, 2012

Cemburu tandanya sayang...kan3..hehe

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

nampaknye ade yang cemburu bile baca blog aku semalam..yg aku ni plak leh lagi tanye apesal cemburu kan..soklan xkene tempat..tapi..tau die cemburu,aku suke..sebab ntah ekk..walaupun jauh,trase betapa sayangnya die kat aku..(ke..perasaan aku sendri = perasan xtau la kan..haha)

jahat aku ni sebenarnye..aku suka wat die risau,marah,cemburu,sume2 la sebab niatnye aku nak mengade2 ngan die..tapi last2 aku yang terkena balik..padan muke aku kan..aku tau..ape jenis punye mengade2 la ni kan..tp aku mmg cmtu ..sory..

niat aku sebenarnya nak maklumkan yang besday boy semalam tu sahabat aku je..sahabat semate2..tapi mungkin cite2 aku ngan sahabat aku tu dlu lebih terpahat dalam hati die berbanding aku sendri..aku sebenarnye xberapa nak ingat details antara aku ngan si wildan ni. al-maklum la..pelupa tahap gaban kan..lagi plak bile aku sedar yang sebenar2nya selama ni mmg xde perasaan nak over2 pun sebab aku dah jumpe die yang sebenarnye utk aku.

sbb tu aku selalu cakap kat kawan2 aku yang len,bile berkawan ngan lelaki pastikan btol2 ape perasaan kite kat die sebenarnye. suka,sayang,cinta tu berbeza.sangat berbeza. dan sangat susah nak bezakan bila ade bisikan2 len menyampuk sekali.

kalau la die tau,aku mmg siyes ngan die je....tp tu la..bagus jugak jeles ni..yang xbagusnye,aku plak xpasal2 nak turut jeleskan diri n for sure perang akan meletus ari ni..atoiyai..perasaannn oh perasaann..

so skrg, lantak la die nak pikir ape..yang penting aku tetap ngan pilihan aku kali ni untuk pilih die. xde keraguan seperti sebelum2 ni. 100% yakin..moga memang die yang tebaik utk aku..amin..

p/s: dh cm org gile..nak marah tapi nak nanges,nak nanges tapi nak gelak..so ngan serta merta mood nak wat keje pun terbang ntah ke mana..


en.someone..ni utk awak..=)

No comments: