Thursday, October 24, 2013

Shawl muntah darah

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

wuekkkk!!! *muntah banyak2*

tu la..orang pakai shawl, die pun sibuk nak pakai shawl..orang len tu dah teror pakai shawl..dorg dah terer yang basic...yang die ni basic pun xreti , sibuk nak berpesen2 bagai..

haaa...datang dah gile marah diri sendiri..wakaka..

ok..ye..saya ngaku..saya baru nak belajar pakai shawl..sendiri..selama ni kebanyakkannye orang len yang pakaikan (read: dipaksa pakaikan untuk saya)..well...saya ni kan bukan jenis up to date..orang dah pakai shawl macam2 gaya..saya tengah ske shawl yang biase masa awl2 keluar dlu tu..tuuu pun xreti jugak nak pakai..tapi mendengarkan en somebody penah cakap die suke tengok saya pakai shawl, gigih sikit jugak la nak try pakai.. nak2 plak ari tu keluar bukan men lagi carik shawl..tapi beli je xreti pakai wat pe kan..maka al kisahnye saya pun bukak la youtube..macam2 gaya ade ek..tapi setiap kali saya cube manjang xjadi..dah macam orang gile dah kat umah ni..nasib bek sorang2..berangan la lebih skit sementara tunggu waktu nak masak..

saya lilit2..tercekik..saya pusing2..pening..siyes..nak muntah dah rasa nye ni.. tapi macam tu jugak la dulu masa pesen bawal bintang n lilit belakang tu keluar..bile dah lama sikit pesen tu femes, sampai dah ade pesen baru,baru la saya berani cube..taaapiii mak datoookkk...sesak napas sepanjang hari ..maybe sebab tak biase kot kan..sekarang ni ok je wat bawal bintang tu..

saya nak pakai shawl macam biase je..xmo yang pelik2..tapi tak jumpe plak video nye..sebenarnye tak perlukan video pun xpe..tapi shawl saya tu jenis panjang..lilit 2 kali, menjela2 belakang nye..lilit 3 kali ibarat kene hukuman gantung kat penjara pudu...ehhh...xreti la saya.. 
sampai dah nak mencarut je rasa..padahal pakai shawl je pun kan..nak je ey..belum carut lagi..xmo2...kene kontrol..bukan pe..org len pakai cantik je..saya pakai..masyaallah..cam orang utan sesat masuk segitiga bermuda...pastu saya geram....saya belit2 jadik cmni...
















jangan tanya pesen ape...









tapi saya panggil





pesen muntah darah..

























kenapa la ade jugak manusia selekeh cmni kat dunia ni..
tapi bes gak pakai cmni..nak2 ble bahagian yang terjurai2 tu kne tiup angin..pergh..rasa cam rambut yang pkai rejoice gune jari pun boleh tu kene tiup angin..

kekurangan die: depan tak cukup labuh..pastu. kene pakai inner neck..sebab shawl ni kan jarang..nampak leher..tu pun saya sumbat dengan kain kat leher tu..heh3

petang2 skit nk usha lagi cane pkai shawl ni...chayok2..kene berlatih nak nampak cantik depan suami..wheh3..ade ketan x?

p/s: tetibe rindu zaman pakai tudung labuh..
ops..hahaha..haah..dlu time sekolah pakai tudung labuh..sekarang......ya rabbi..

kan bes dapat pakai purdah..

try  jap la..


hehe



*I gi masak dulu ey..nnti sambung*






haaa...dah siap...

ape ke rupenye saya bile berpurdah..





aduyai...org len pakai cun je..cantik molek comey auw2 gitew..
saya pakai....dah macam volunteer nak jadik perompak bile main polis entri ngan anak2 jiran sebelah umah.. bukan saya cakap org pakai purdah tu macam perompak k..ni nak merujuk pada saya yang selekeh ni jerr...



xpe2...alang2 dah perasan cun tu kite add on nasik tambah

tudung + purdah + shawl..




 
hahaha...kekanda...dinda ske pakai camni...heh3

p/s di atas p/s: ibu kata kalau nak pakai purdah perangai kene baik.. so, saya kene tarik diri la cmni..hohohoho


No comments: