Wednesday, October 16, 2013

Aidiladha 2013

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

rayanya semalam, hari ni baru nak update..haha..
2 3 hari ni xbebel sebab abg long balik umah..mule2 die konker lappy, terus xde mood nak bebel..nak2 plak si khaira tu ade..lagi geram nak main ngan die..pastu siapkan makanan2 untuk raya lagi..*gaye cam masak banyak je..poyo!*

1st time raya ngan family tapi ibu n ayah xde...sedih tu xla..nak sedih wat pe..dorg pi tempat yang baik kan...cume bosan la..selalunye kite dok melepak je..ibu yang masak...hahaha...kali ni ngan penuh blur masak rendang..tapi bukan saya masak la..kak long yang masak..kalau saya masak memang menanges sume org xrasa ape itu RAYA...ye la..sebab rendang xjadi..hahahaha
wat agar2 pun xjadik ..ape kesnye aduyaipun..

agar2 tu ala2 pot luck la bile kumpul ngan family lain..tahun ni kumpul kat umah mak lang..
tapi bile mak long tengok agar2 saya buat tersengih2 die..terus cakap.. 'macam mana la kalau mak metua ko tgk ni..'..hahahahahaha...ala..pes time wat mmg la xjadi.. dah ikut dah arahan kat kotak tu..tipu la arahan tu kan..ngeh3


dah la..malas plak nak cite bende semalam...
duk kecoh nak update jugak ni sebab nak tepek gambar je..
saya rasa saya comey.....
*nak cakap bajet comey tapi xcomey pun xpe..sebab ni kan blog saya...skati saya r..haha*
jgn risau...saya xwat gaye gwiyomi pun..gegege






shawl tetap sememeh..maklum la..xpandai pakai..adik2 pun xleh harap..ske tgk kakak die selekeh.. -korg jgn mintak aku ape2..aku majuk 40 hari-
muke cam biase..mekap tepek bedak tebal mane pun berlengas jugak..
mostly barang sponsor:
spek- uda punye
shawl- dee bagi
baju- kain family angkat bg
inner je saya beli..ehh..ke saya mintak org len beli kan..errrmmm...tak..tak..yang ni saya beli sendiri..hehe
oh ye..brooch, sume ibu punye..lalalala~


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
wpun pengorbanan saya mendapat gelengan dari ramai orang, tapi saya tak kesah..sebab saya pun terpikir kalau saya tak berkorban gini, sape yang akan  jaga umah ni.. saya yakin ngan pilihan saya wpun masa depan saya blom tentu secerah org len..


p/s: saya tak leh jadi surirumah..xbetah duk umah manjang,..

No comments: