Monday, October 28, 2013

hidung kembang kejap..

dengan nama Allah yang malha Pengasih lagi maha Penyayang

xle nak update panjang2 sebab banyak giler keje nak wat kat umah ni...nak berangan lagi..berangan je kompom 2 3 jam..bilenye nak mengemas n masak bagai kan..so, make it simple je la..nak update pun sebab nak bangga diri je ..hahaha



semalam saya pegi umah makcik2 n pakcik2 saya..
pastu masa gi kg baru, lepak umah pakcik saya..cik haris..
sembang2..pakcik saya ni cite la pasal die men beskal dulu..
pastu die bukak cite gambar saya pun ade masuk paper dulu..

PERGGHHH!!!
xsangka jadik artis dari kecik lagi...hahahahah
ape lagi..amik la gmbr nak tepek kat blog ni..
wpun sekdar menumpang populariti pakcik saya yang menjadi pemain besikal negara ni, tapi still..muke saya masuk paper kooottt..hahahaha

saya ingat kan sekali je masuk paper...rupenye 2 3 kali jugakk...lalalalala
wpun dah xingat tapi tetap terasa kembang hidung ni selama seminggu,,haha

yang jumpe keratan yang ni je..


hahaha..en wartawan...saya ank sedare die la..bukan adik..ape la..
kembang kuncup tgk gmbor ni..hahahahaha
nmpk x..saya yg mke cm jantan tu...saya masa kecik mmg rambut pendk je..panjang sikit, arwah wan yang gorgeous kat dalam gambar tu akan ketung (potong)..

tarikhnye 26 mei 1994..utusan malaysia tuuuu...
umor saya time tu 6 thn..hehehehe


p/s: boleh masukkan dalam resume utk apply jadik model...wakakaka
rindu balik kat wan..huhu

No comments: