Wednesday, October 9, 2013

Lampu

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

pasal lampu pun boleh buat post kan..haha
*tetibe mood bertukar..tadi sedih..ni hepy plak..dasar gile minah sorg ni*

sebenarnye saya isteri die..eh!silap..sebenarnye saya tengah carik lampu yang sesuai+saya suka untuk letak kat bilik pengantin. mengada kan nak berlampu2 bagai..bukan pe.saya ni gile lampu..so, saya pikir kalau saya beli skrg, pas kawen kang boleh guna lagi. saya pun mengecek la kat kawan saya ni supaya sponsor lampu untuk bilik pengantin saya nanti merangkap hadiah besdey saya yang lepas..haha..boleh tak wat camtu?

maka al-kisahnye, saya pun tanya atok google
'wahai atok google yang ajaib, tunjukkan beta siapa yang paling jelita di bumi ini'

pastu atok google bagi gambar ni
 
kurang ajar!kenapa bukan muke beta yang keluar... ??
sape pompuan kat atas ni?????cantik lagi siti..hahaha

maka atok google jawab: tuanku tanya sapa paling cantik..tuanku tak  cantik..tuanku comel jerr..

pandai atok google jawab..haha



ok..cukup dah merepek..

sekarang atok google..tunjukkan beta gambar2 lampu yang best..

 

 
lampu ni kat ikea ari tu saya gi tgk. yang ni pattern yang murah..rasanya bawah 30rm..
tapi tu la..dalam pertimbangan sebab kemetot sangat.. saya nyaris je beli..tapi last2 letak balik..
owh..dh tgk..harga die rm16.90..

 
 lampu yang bentuk kotak tu pun cantik jugak kan..selain lampu bleh jadikan tempat letak barang kan..suke3
  
aduuuhhh..ni pun suke jugak..unik bentuk die..alaaaaa...nak lampu .................

 
LYRIK Table lamp IKEA Brings a softness to the room.
yang ni plak comey sangat..argghhh!!gile dah saya ni...tapi terpakse rejek la sebab bentuk die fancy sangat..kalau bilik besar or sederhana besar cantik la..
yang ni rm129..
 
setakat ni yang melekat kat ati saya lampu yang camni la..simple je..tapi nampak cam mahal..*memang mahal pun..haha*
ni pun rm129

kebanyakkan yang ada sume kat ikea...giler la..masuk ikea tu boleh sawan setahun tau..barang2 die menarik tapi harga die sangat la boleh menarik kite ke jurang ikat perut 4tahun..haha..nampak tak...sawan die setahun je..tapi kene ikat perut sampai 4tahun.. nampak benor menipunye...*sambil wat tangan usop wilcha*



so kesimpulannya ciri2 lampu yang saya nak,
warna putih,
nmpak mahal wpun murah..2 singgit pun ok..
tiang dia jangan pendek sangat n lebar sangat macam yang 1st tu.
lampu cam kotak tu pun ok..
ish! nak sume la cmni..hahahah


p/s: dee, jom gi ikea!hahaha

4 comments:

caHayA pembUkaAn haTikU said...

beb..ko bli lampu led letak dekat soket jer..murah..jimat space.. haha3

syarifah nur farhana said...

hahaha...sengal ko kan..sponsor la..keh3

dee.diyana said...

jom ah g ikea! murah jetu lampu nye.. hahaha

syarifah nur farhana said...

alaaaa...ble nk gi nye...sob3