Wednesday, June 12, 2013

semangat nek ccckkiiiit jerrr..

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

feeling masih homsik..xdak apa pun nak bebel sebab dah penat gler ni..msa byk terbuang untuk tunggu turn mandi..nak tnggu air dalam baldi penuh..siyes kalau ade kolah saya lagi rela mandi kat situ wpun sejuk..ni...air cam ape je slownye..air kencing saya lagi laju dari air yang keluar kat paip tu..pui3..xjadik saya nak basuh baju..kalau ade dobi kat sini memang saya lah orang pertama yang beriye benor malas basuh baju sampai kene anto dobi..


Berbeza plak ngan tenet..ari ni laju semacam tapi en somebody dah tido dlu plak...rugi...rugi..

petang tadi pengarah urusan tempat saya keje ni turun padang jumpe pekerja2 cam saya ni..walaupun pangkat dato, tapi humble je..paggil die pakcik je..pakcik???yes..xyah nak panggil dato2 bagai...tu baru bes..pangkat tinggi2 tapi xde gap..otomatik respek tu ade kat die wpun die poyo bcerita pasal kjyaan die..bkn nk berlagak tapi die nak suntik semangat....

Disebabkan kata2 die saya semangat nak keje..naik lah semangat tu dalam 10 persen...haha..bkn pe..saya pikir utk jangka msa 6 bulan ni..mampukah saya capai yang terbes dalam keje ni or still lg kandas cam sblm ni....


Haih....xreti dah nak wat kptsan terbaik..
Saya dah penat..esok nak kene beratur lagi mandi..bek saya tidoq dulu..


Daaa~
Gambor ni wat saya lapa..mkn char kuey teow sepinggan xckup la..esok tobat xnk mkn..ptut la esek gatal je badan saya..ade telur...hehehe

n8..

No comments: