Tuesday, June 4, 2013

ayuh merenung masa depan

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

menikmati suasana hujan ngan angin yang menderu kuat ni buatkan saya terpikir tentang masa depan saya. Macam mana gelapnye langit ni macam tu jugak la masa depan saya.....buat masa ni....owh...sedih2...bab hati dan perasaan saya dah master tapi bab kerjaya nampaknye baru tahap upsr je..huhu



mungkin btol ape yang en somebody kata dulu.macam die dari kecik die dah aim nak jadi engineer..pas belajar mmg itu yang dikejar..

Saya plak dari kecik bile ditanya bab cita2 macam2 keluar..cikgu la..doktor la ape la..pastu bile dah besor pun terpikir lagi saya nak keje ape ekkkk...

Xde ke kejenye belajar je..
Pas degree amik master
pas master amik phd
pastu amik second degree
second master..

Xle ke camtu ey?

Bila dah berpijak kat bumi nyata ni mmg xmustahil tapi better xpayah la..kata otak saya..sekarang ni pun niat keje semata sebab duit.dah mane ade orang nak bagi duit free je cmtu..barang nak kene beli..gune duit..hutang nak kene bayar...guna duit..rumah nak kene beli...guna duit..


Apa yang saya suka buat kebanyakkannye xdpt..mgkin saya kene usaha lebih lagi ataupun memang yang saya suka bukan terbaik untuk saya?

Keje...keje..keje..
Redha je la..ikut flow...

No comments: