Wednesday, June 19, 2013

kelija la apa pun asalkan halal.....

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang


hari ni bebel bende len plak..hari ni saya banyak bersembang dengan client..well...pendiam kannn..puiii..haha

apakah pelik jika saya sebelum ni jadi pegawai tetibe downgrade jadi penolong pengurus je? Klu diceritakan mesti la pelik ye tak..elok2 jadi pegawai gaji 2000 tetibe pilih keje gaji 1000 lebih je..haha..tapi saya suka dengan pilihan saya ni..siyes saya rasa kenapa tidak dari awal lagi saya bertemu dengan keje ni..paling2 dapat keje 2 thn lebih pun dah comey la tu kan..dripada kontrak 3 bln brenti..keje sthun brenti..buruk rekod saya..padahal saya rajin..kah3

tapi memang enjoy keje ni wpun penat..mungkin bile niat kita nak keje btol2 kita akan dpt yg sebetulnye..bile niat dah berubah sebab nak duit je..jadi la mcm kje sblm ni..
Saya tak menyesal dengan pilihan saya ni..cuma saya pasti sedih sebab saya dapat rasa saya takkan lama jugak kat sini..ye r..kang dah kawen xkan saya nak tinggalkan en hubby saya kat umah sorang2..oohhh...nehi2..sejurus die sampai rumah dan berada di rumah adelah waktu untuk bermanjaan..ngah3..ok..wajib kaween sok ni..keh3

dan bile berada di sini..rasa syukur tu tak terkata sebab bila saya rasa susah,sebenarnye ramai lagi yang lebih susah dari saya..bila saya rasa saya takde sape2 ramai lagi yang terkongtang kanting sorang2..bila saya kata keje saya tak bes secara tak langsung saya dah merungut ngan rezeki yang allah bagi.. Padahal raaaaaamai lagi orang yang tak dapat keje bertahun2 pas abes belajar..

Banyak pengajaran yang saya dapat..dulu wpun banyak masa senggang keje lek2 je ble xde kje tp dipenuhi dgn membebel pasal perangai org atasan..kan dah mengata tu namanye..ish3

cari lah rasa syukur tu..ingatkan saya jika saya lupa..

P/s: saya cuba master dalam perasaan org perihal keje plak..hehe

keje je ape2 asalkan halal..




Rindu pada yang tersayang2..dah beli hadiah dah untuk semua...hehehe



No comments: