Thursday, June 27, 2013

gambor4 beserta bebelan..


Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

nak update gambor ni sampai ke sudah xsempat.nasib bek hari ni waktu rehat dapat lame sikit sebab saya pose..gler hokehhhh pose dengan keje cmni...kompom pahala kurang sebab nye esek pk xsabo nak buke nak minum air banyak2...

Masuk hari ni dah ompek haghi eden berkoje di cawangan ni..

Kadang2 kebizian nye sangat lah melampau sebab tempat keje ni macam sarang tikus..gler sepah..sakit biji mate saya tengok..staf plak 2 2 lelaki..wat keje pun alahai...nak je saya letak bateri energizer..tp dorang bukan robot..dorang dah besar..lelaki plak tu..cakap marah2 kang ade plak xpasal2 kene debik..cakap lembut2 je le..nak wat cane..xikut gak cakap guwa potong je gaji lu...hahah


Berangan before gi keje masa kat tempat training..hari2 terakhir saya di kuala kangsor...


Bergambor dengan cik wani..saya masuk sekali dengan die..sebab tu agak kamcing di situ..pastu die ni pung hok oghe kelate gok..teringatlah saya kat adik saya yang bakal jadi mamy poko tu...coz depa ni antara org2 kelantan yang boleh diterima..eh!ade yang xle terime ke..ngeh3.. Ni gara2 bakal tunang die org perak..sebab tu kot dah biase dgn suasana standard..

Tambah lagi minah lagi sorang..runner negeri..saya ngan wani ske gler usik die ni..bkn usik biase...gurau kasar namenye..amik feel ragging junior..kah2
name die esahhh..cik esah..haha

Barisan2 bakal manager...hahahahahaha

puuuuiiii!!!!

Orang len ye la kot..saya ni terkecuali..tengok muke pun tau takkan lame..hampehhhh

Ehh..baju saya tu buat saya nampak gomok..eeeeeuuuwww..buruknye..haha

p/s:abes dh cite..nk bkak topik len plak..







No comments: