Sunday, June 9, 2013

Second Hand Premium Beautiful for sale

dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

tajuk bukan main lagi english.tapi bab elaboration BM aje la...buat kene gelak je kalau speaking londong nih..heh3

saya tak pandai nak berbisnes pun sebab tu bab-bab marketing mmg le hancus lebus. tapi demi menolong seorang kawan, saya buat jugaklah..

Kakak kepada kawan saya ni pernah beli satu set Premium Beautiful. tau-tau je la satu set ni berapa...makan ribu kan...tapi kakak ni just guna bengkong PB ni je lepas die bersalin. yang lagi 2 set beliau idak guna langsung...maka disebabkan tu, beliau pun nak let go la 2 item tu...*skemanye ayat beta*


yang pertama long BRAssiere kaler itam.
saiz die 85 D. saiz normal saya tak tau sebab bukan saiz saya..ngah3
untuk ni, harga letak RM700 je .. 
kalau sape pandai mengayat saya, bab tawar2 u ols memang PhD, boleh kurang lagi...no worries.. 

ini pulak girdle yang kalau pakai tu boleh mantop le pungkok masing2..perut pun xde la meloyot2..*saya dengar macam tu la..kalau saya mampu, saya dah beli dah..belum up jadi datin...kalau datin mesti dah beli..hehe*

long girdle ni jugak kaler hitam
die tulis kat plestik tu 82 Q
sape pengguna PB tegar mesti tau saiz tu kan.
yang ni harga letak RM850 sebab harga asal hampir 1k..up skit daripada yang BRAssiere tu..tapi boleh nego lagi kalau nak..

untuk 2 item ni semua dah termasuk postage sebab tuan empunye badan memang dah xnak simpan dah bende ni apetah lagi beliau sekarang sangat memerlukan duit. 

memule saya takut jugak nak bukak..ye la..nak bagi betul2 namanye second hand..tapi saya terpakse jugak bukak sebab saya nak cek getah die ok lagi ke tak kan..jangan risau...saya tak pakai pun...saya memang takleh pakai barang mahal..nanti badan saya gatal2..tulah namenye *joking*

setelah si cek, saya tengok ok..cantik lagi..

saya pun snap2 skit gambor..tapi xberapa nak pro la nampaknye...


long girdle dari pandangan depan

long girdle dari pandangan belakang

long BRAssiere dari pandangan depan

long BRAssiere dari pandangan belakang





sape2 yang berminat nak beli , ade ape2 nak tnye ke..boleh la sms saya kat 019-2657537
mesej je,xyah call2 ..nanti abes pulak kredit u ols sebab i ni 'pendiam'.

ataupun emel kat

kakpah89@yahoo.com

 postage percuma....#wink3#


p/s: 
1. sory le...xde kamera nikon nak amik gambor cecantik...gune henpong samsung jerr...

2. model tonggek2 untuk pakai PB ni xdok..hanger je ader..hehe 

3. saya budak baru belajar edit gambor..sebab tu x comey.(.macam KAK TON)..lalala~

No comments: