Tuesday, June 18, 2013

day after day...

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

speaking uuuuu..haha
saya dah xingat dah berape hari saya kat sini..yang penting,saat ni,detik ni,ketika ni saya rasa sangatttt






MENGANTUKK


tgh berdiri buat keje tu pun rasa cam nak tertido dah..nak2 plak tadi stok sampai...xke koje gile saye yang kiut the miut ni pi angkat guni yang saya rasa mau 3 4 kali ganda beratnya daripada saya..

saya bukannya semut yang mampu angkat beban yg lebih berat drpd beratnye sndri..*skema*




Hiyah3...dengan kuasa semut..akan menghukummuuuu...aiyak!







Saya dapat rasakan six pack saya n muscle saya semakin mantap..ada tak kategori angkat berat utk peserta 40kg?saya nak masuk..haha
Kang dan hujung tahun tetibe bahu saya jadi lagi sasa..hah nayaaaaa...


Tapi...wpun penat..seronok gak wat keje ni...cume tu r...bleh terkeluar isi perut dok angkat menatang tu..jangan kata isi perut,tulang belakang yang reput ni pun ikut keluar sekali..tinggal kulit je...eeeeee..yek..


Isu perbincangan pas abes keje pun berkisar pasal keje..yang paling mendebarkan cawangan mana tempat saya akan dihantar...



Saya nak terbang balik umahhhh!!!!!





No comments: