Saturday, June 8, 2013

lagu untukmu - buatmu teman

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

Yeah..semalam adelah hari last saya kat tempat keje before pegi ke tempat baru senin nanti..Walaupun sedih..akan ku gagahi jua..wah!ayat macam orang sastera tak..hak3

bukannye tak seronok keje kat situ tapi ade satu feeling yang tak menyenangkan bile keje kat situ..bile ade bende nk kene buat beratnye hati tu sampai sakit dada saya..daripada saya mengalami masalah jantung+mental+penambahan dose baik saya blah awal2..lagipun untuk projek saya tu saya tak dapat nak tambah ilmu saya pun..cuma dpt kenal orang je.tu pun orang besar2 yang saya memang jaki dari dulu sebab kebajetbagusan mereka.

Saya ni memang dari kecik xde teringin deeee nak kenal2 ngan org2 atasan sebab selalunye orang camni die action skit..ye la..die kan ade macam2..orang bawahan macam saya ni ape yang ade..walaupun xsemua macam tu tapi peratusan camtu lebih banyak daripada orang atasan yang humble2 ni. Kadang saya pun tak paham kenapa dorang nak eksen sangat padahal ade yang lagi hebat daripada dorang?owhh..ye la..yang die eksen tu pun dengan orang2 macam saya ni la..semut kecik je..

Macam lari tajuk je bebelan saya ni..haha..ekceli saya buat entry ni khas buat sorang kawan yang memang senang hati saya bile berkawan dengan dia.disebabkan dia lah saya hepy nak keje walaupun keje tu bukan keje saya. Memang saya mengaku kadang2 saya ade jugak bebel2 kat die komplen pasal kene buat keje tu. Tapi ape yg saya buat, sebab saya nak buat.saya nak buat sebab saya tau kalau saya tak tolong buat, die akan dalam kesusahan. Saya buat sebab dia. Saya ni kalau dah berkawan memang berkepit ngan sorang je.suruh la ape2 mesti saya buat. Lagi2 bile kebosanan xde keje.taaaapii kalau tetibe bos bagi arahan kat saya utk wat keje tu siyes xikhlas..haha..sebab die kata kalau saya takde keje xde la kene buat keje.klu mcm tu xyah la libatkan saya ngan projek lagi 1 kn?elehhh..eehhhh..sakitlah hati kite nii..time saya kene wat keje saya terkongtang kanting la sorang2.. Pastu nk suh wat projek lain..xnak..beta tak relaaa..haha

lagi..dah merapu bende bukan2..hew4

haaa..pastu semalam la sesi bersalaman..giler sedih semalam tapi saya tahankan apetah lagi saya dah lambat nak pegi hantar barang kat orang.elok2 air mata nak kuar terus tersedut masuk balik..hehe..

Ye ye je minah tu kata nak pegi toilet..yang saya ni pun tunggu la...bile dah pukul 4 lebih tu tunggu tak sampai2..solat taubat ke budak ni..bisik hati saya pastu da siap mesej jugak kat die camtu sebab die kata nak buat..pastu  pikir bek lagi...die nanges kooootttt...hahaha..macam la saya ni bagus sangat kan sampai orang nak nanges2 sebab saya.kalau ade die sorang je la kot..

Pastu die sampai die bawak ni....



*gambar baru amik pagi ni*


Laaaa..die g soping rupenye...dah la masuk kabin ngan mke sedih...sedih betaaaa*mata berkaca2 sudaaahhh...pdhl teringt je pun...akibat tahan nanges semalam mmg hujan le pagi ni..sob3*

Die sampai je saya terus nak gerak sbb dh lmbt..time salam2 tu sedih gle..thnkn je...plg sedih msa nk mntk maap tu la..tgk die cm nk nanges tros saya potong n pegi tros..pagi ni la baru sambung touching nyee.. (T_____________T)


Jap la..ble dh meleleh ni pyh skit nk menaipnye..huhuhu









Afuh3...tarik napas dalam2...lepassss...tarik lagi...tahan terus xyah lepas..ngeh3





ok..saya ni memang sukeeee dapat hadiah..semalam bile die bagi hadiah ni gatal tangan saya ni nak bukak terus..tp tahankan dulu...sampai settle sume urusan baru bukak..i likkkeeee!!!hehe

gambar semalam masa bukak memang xde sebab gelap..same je peginye klu nk amik gmbor pun..saya showww ooffffff hari ni la ye...haha



Cantik kannnn!!!ske sangat tgk kotak die..blh wat gne hntrn ni..hak2..pengantin cut cost title saya ye..haha


dalamnye plak...


ade jam dan surat cinta..mungkin die xnk sy lambat gi keje kot..hehehe

tu je la nak cite..hati kite dah terbakor ngan tenet yang macam siput sedut kat rumah ni..terus ilang ape yang nak dibebelkan..jangan entry ni tetibe hilang sudah..mmg saya mengamuk 40hari 50malam..


Ucapan buat fatin:

Terima kasih bagi hadiah yang bes ni.aku suke sangat.bes giler kawan ngan ko sebab ape yang aku rasa ko senang paham.xyah aku nak mengelaborate panjang2..haha..
ko blh tolerate ngan aku..xlokek..
Terima kasih gak sebab sanggup melayan karenah aku..permintaan aku..gi karok..gi berenang..gi sampling..aku takkan lupe sebab ko antara kawan aku yang terbest..*haaa...nmpk tak betapa bestnye ko..dah best,ade terrrr lagi..haha*
Tu belum lagi bile aku ajak gi memane..gi tengok kucin...hehe
Moge persahabatan ni xterputus n tq so much..maafkan aku kalau ade salah cakap terkasar bahasa. And aku still lagi nak pengaruh ko supaya pergi carik keje lain...muaahahahaha*gelak setan*. Aku taknak kawan aku sorang ni sakit sebab hal duniawi..kalau ko masih nak bertahan biar ade tongkat yang cukup kuat utk sapot ko..amin..
Moge ko sukses dalam hidup ..lagi ape nak cakap ek...ermmm..moge dapat jodoh cepat..amin..hehe..make sure ko smile saje k..ape2 blh roger aku ..keep in touch too..thanks BEB!hahahahaha:-P

<3 tq n sory for everything..halalkan semuanye ye..<3

Tuju lagu skit..



Ni lagu kita..







Pastu lagu untuk ko plak




p/s:
calon ini juga masih kosong..sape nak, lai3...isi borang..hehe












No comments: