Saturday, June 15, 2013

Mesti saya kaya kalauuu...

Dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang..

Tadi sementara nak tunggu air baldi penuh sempat lagi saya berangan.. Mau tak nye..kelajuan air tu tersangat la lembab..siput sedut merangkak pun lagi cepat drpd air tu..padahal nak mandi je pun..dpt 1 baldi cukup la..ni dak..disebabkan saya malas nak tunggu,mandi koboi je dah la..haha
dah r saya ni mmg jenis malas mandi..tambah plak air cmtu..haih...


Masa berangan tu terpikir la...


Mesti saya kaya kalau..........

















































kalau taik idung boleh jualll...













Pahtu....

















Kalau bulu buleh jual KOMPOM SEKOMPOM KOMPOMNYE 
saya antara orang yang terkaya...hahahahahahahahaahahahaha





















Pakcik kayooooo!!!???







2 comments:

caHayA pembUkaAn haTikU said...

sengal la post ko ni.. aku yang ngantuk jd segar balik ha.. haha3

syarifah nur farhana said...

Eleh...msti ko bygkn bulu2 yg wujud kt aku kn..wuek...haha