Sunday, April 22, 2012

sesi 3- cool down n insafkan diri

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

maraton update blog aku hari ni..sampai 3 entry..
en. someone dah bising aku xtido lagi..
jap ey..
ckit je lagi..

pendek je ni..

ari tu en. someone cite UMAR AL-HABIB datang bagi khutbah kat UTM..

aku pun tanya la sape tu..
xkenal..

sekali KETURUNAN RASULULLAH!

siyes dowh...aku malu giler...
maluuuuuu sangat2..
tak pernah terpikir nak amik tau sape yang warisi Rasulullah..
(memang xpenah nak amik tau sume benda pun)

tapi bayangkan la..

kalau tanya,
kenal Datuk K x?
kenaallllll....suami ct...
wah! tu ko kenal...

ni, anak cucu rasulullah ko xkenal??
cane ni..payah la camni..
kata cinta,syg,rindu kat rasulullah..
tapi tu pun xkenal..?

begitu la bisik ati aku...
sedih tau..
(T_________________T)



sangat la beruntung orang yang dapat dengar suara beliau, tatap wajah beliau (ni en.someone pun xdpt..dpt dgr sore je)..

aku yang dengar berita macam tu walaupun malu sebab kejahilan aku,
bukan untuk mengagungkan beliau
tapi kehadirannya buat rindu pada rasulullah makin bertambah2.. (owh..menanges lagi malam ni)
rindu...rindu sangat kat rasulullah..
kalau keturunan baginda aku tak kenal,
aku takut....rasulullah xkenal aku nanti.............
waaaaa!!!!!!!!!! 
sob900000!!!!
(T___________________________T)


p/s: en.somenone, len kali xmo rugi lagi tauu....
pastu kalau dapat amik la video..
kite share la together gether..
huhu

nak nanges malam ni..
maafkan aku ya rasullullah..
isk3..

 
 inikah dia?

No comments: