Friday, April 6, 2012

dari umah lama ke umah baru..yeay~~~

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

-pictures have been removed-
makin hitam sebab kurus
*nak jugak jadikkan kurus sebagai reason dah itam..padahal memang dari beranak dah itam (-_-")*

Aku pun xtau kenapa bile nak start cite mesti kne letak muke sendiri?haha
~xtau nak letak intro ape sebenarnye~

bizi giler senjak menjak ni..padahal keje sendiri xde lagi...dok tolong wat keje orang len..
semalam nak update tapi semalam aku tolong kak idy sorting insects...
(tolong berupah..haha)
sampai malam aku wat tau..
cuak je balik kol 12 malam tadi..
lalu kat sebelah pokok pisang lak tu...

So????

-memandangkan aku xdapat tengok amukan pocong semalam,otak dah pikir yang bukan2..kot2 pocong tu kuar dari tv muncul sebelah aku...apekah???-


ok la,stop bebel..tros kepada cerita kite pada hari ni,
buat pertama kalinye aku ponteng keje sejak bekerja kat sini..(mintak cuti kat bos dahhhh)

iklan:
kakpahcute: booooosssss,saya nak cuti esok (rabu)
bos: (angguk kepala)

cmtu je???haahhhhh..leh mintak slalu ni..haha



so ari rabu tu,mule la sesi angkat2 barang..start anta barang malam selasa sebenarnye..
so,rabu sambung balik angkut barang..

kucing trauma kne kejar ngan hanjing kat umah abang long.


len2 gambar xdan nak amik..memang penat giler..

umah baru besar jugak..tapi sebab kosong kot..memang xde perabot pape..
yang ade pun kabinet dapor secoet tu je la..

maka ibarat setinggan la kami sebab langsir hape pun xde...


barang2 yang blom kemas..aku punye just ade 2 beg baju je...logik la kan...aku baru je kat sini..haha
yang len2 ni barang2 student yang dah kawin....hoho 


lepas kemas2~SAPU2,SISIH2,SENTAL2,SUSUN2,SENTIASA AMAL~ 5S tros..haha
kitorang gi makan..
kat 

LAKSA RIMBA

untuk laksa ni,aku bagi 4 bintang dari 5..
ranking laksa idaman aku no 2 after laksa batu feringgi..
siyes sedap gilerrrr!!!
sape datang memang ak bawak makan sini la..
marveles sgt..
sampai terliur aku sekarang ni..
afuh2..

nanti memang aku gi sendiri nanti ni..mengidam dah...huhu



pastu balik,pk cane nak tutup tingkap ni..

korek2,jumpe cadar ibu yang aku cilok sebab gune kat umah sewa lama..
so,jadi la langsir.. 
yang gulung2 tu conforter tempat tido aku..

sedih kan...sob3

tapi xleh tahan kat ruang tamu la..
terpaksa tutup gune banner n bunting kawin abg..haha


tapi xpe..sementara je sebab minggu ni ibu datang bawak langsir2 n toto sket...

len2 barang contoh cm meja untuk letak dapur masak,kerusi 3 buah kitorang shopping (read:cilok) kat fakulti kak long..

mungkin dengar xsedih sangat kan..

tapi kalau aku cakap meja2 n kerusi tu barang2 lupus,sedih x??hahahaha
tapi tu la hakikatnye..

n malam tu,singgah kat lab kak long.
aku kalau datang sini memang usha 2 ekor eh! 3 ekor sebenarnye mamat2 ensem n comey ni!!

.


.


.


.


.


.


.


.


.



.



.



.


.


.



.


.

.



.



.



.



korang xrasa mereka ni comey ke........
geram giler aku tengok...
nak picit2 je rase...

*yakin je aku panggil mamat kan..bukan tau pun jantan ke tina*

info: spesies di atas adalah serangga ranting.hidup lagi k...


p/s: siyes pueh ati giler dapat update blog..hilang kejap rasa sunyi aku (sunyi...pergh!geli!) n dapat bebel2 kat sini. walaupun xde orang baca,tapi lagi bagus..leh bebel byk2 tanpa memikirkan pasal orang len..keh3
ade org follow pun aku dah nek segan... (ceceh..jap lagi kompom kene kutuk..plg2 pun mesti kene drop ngan kak ngah..huhu)

3 comments:

Anonymous said...

bersusah2 dulu bersenang2 kemudian.kene usaha la.belajarlah hidup susah skrg spaya hargai idup masa dtg

Nurul Iliana said...

xbaik tau b'sgke bruk ngan org baik cm k ngah ni.hua3

syarifah nur farhana said...

mane ade...kne ckp dlu..pastu kompom xkne drop...haha