Thursday, April 19, 2012

janji melayu dari 30minit dah upgrade jadi 1jam..

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

11.26am
19 april 2012

sekarang saya berada di empangan putrajaya. sementara saya menunggu bos besar sambil menahan rasa lapar,saya berangan + menghayati keindahan suasana buatan ini. (janji pkul 11am)




Dalam pada berangan tu, saya terpikir. 
Sebelum ni saya datang putrajaya ngan minyak nak abeh.
sekarang pun saya mengalami nasib yang same. 

Sebelum ni saya jumpe bos besar ngan memakai bju ptih 
dan sekarang saya kene jumpe bos besar setelah saya memakai baju yang sama. 
Gaya cam xde baju len.tapi sejujurnya ini kebetulan semate2.
 
Bile saya pakai baju putih,saya kene jumpe bos besar.
bile saya x topup minyak,saya kene g putrajaya. 

Maka penaakulan yang boleh di buat di sini,
jangan pakai baju putih 
dan wajib tank minyak sentiasa pen0h.
maka saya xperlu jumpe bos besor dan gelabah sebab minyak tinggal sejemput.
aish..





sambil tunggu2,aku belek2 jam yang kak chu belikan masa kat Oz.
aku gi kedai jam ari tu..nak suh potong sikit talinye..panjang menjela..

hasil tangan aku....

jam kontot sebelah..

sungguh xsenonoh..




paling xsenonoh adalah
jam tu jadi camni



.



.


.


.


.

.


.


.


.


.


.

.



.



.



.



.


.


.


.


.

.
.
.




jam ade ekor..hehehe



p/s: jam beli kat Oz tapi made in China.. (-__-")









2 comments:

Nurul Iliana said...

xrse ke title tu xde ketan ngan cite??haha

syarifah nur farhana said...

xde ey..hahaha
nak bebel sebab kne tggu 1jam... tp termasuk cite len lak..haha