Wednesday, April 18, 2012

dating carik adiah kawin...

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

dating?
hadiah kawin?haha

bagi gambar dulu la..


kenal tempat ni??

ye..ni la secret recipe..

semalam, kali kedua aku makan kat tempat mahal cam gini..

1st dulu mase dee belanja aku makan..
2nd time aku plak blanje orang...

keluar berdua je...
romantik kan..
lalalala~~

grapetiser tu air aku..beliau order plain water sahaja..

ini spageti meatball aku..
dlu dtg ngan dee pun makan ni jugak..air appletiser..


ni si dia pilih...


jenuh giler nak perabihkan..
tapi kan dee..dulu kite datang xde keropok free pun..
semalam aku gi dapat keropok free...bes...

ni kali terakhir le aku masuk secret recipe..nak masuk lagi tunggu orang belanja..n for sure aku akan makan benda yang same..menu lain tak menarik hati langsung..memang lidah aku bukan untuk makanan mahal..



sebenarnye semalam...


kuar ngan kakak ipar je...
kitorang gi borong hadiah untuk majlis kawan-kawan aku..
banyak giler k...

so 6 terawal adalah pemenang yang bertuah...

hadiah ape xperlu la bagitau..
malu..murah je...

=(


p/s: semalam gi tengok barang baby..best2..hehehehehe

3 comments:

dee.diyana said...

ada kopok free?? x penah dpt plak aku..
last g bulan jan hari tu, xde gak...

last g dgn ****** kat jj tmn U punye...
Ya Allah...rindunyaa....
setiap kali lalu msti mcm trnmpk2 ktorang duduk mkn kat situ.... :(

syarifah nur farhana said...

bak kate ko..rindu tu normal la..ye dak..
jgn la give up..

dee.diyana said...

tak..tak give up...dan tak akan give up...
mmg aku kata rindu tu normal (sbnrnya lbh kpd nk cover line)

cuma...kali ni rasa rindu tu tak sama mcm selalu....