Monday, April 2, 2012

riang ria hari ahad~lalala

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

sebelum mulakan cite,kite start hari kite ngan muke yang ceria...

-pictures have been removed-
muke orang xenak badan,tekak perit,kaki menggigil2 tapi bile amik gambar x menggigil plak gambarnye..dush!

semalam (ahad) ,aku n family wat bakar2 kat tepi sungai sebelah umah aku tu...besssss.....
siap ajak kawan2 kafe lagi..
awal2 tu cam tak yakin la dorang nak datang..

tapi last2 dorang datang gak..

so,kol 10 camtu aku dah semangat dah bawak barang2 nak bakar sume..
pastu tukang pasang api a.k.a abg ngah aku gigih giler nak pasang sampai peluh2 sakan lah..


aku plak bosan,maka men2 amik gmbr.. 
tempat nak berkelah

ayam n ikan yang dibakar

kol 12 je aku tros kol kwn2 aku,n last2 3 orang je yg dtg..jadi lahhhh..
dorang pun makan seciput je..

aku pulak, 
nasik+3 ekor ikan bakar aku bedal..tu blom ayam seketul as introduction pastu,gi mamdi sungai kejap.sambung bedal kentang bakar n ayam lagi seketul.

banyak giler aku makan hokey!

pastu berendam lame2 dalam sungai..

pastu xsempat balik,kawan kafe aku yang muda2 kata nak lepak ngan aku..
so...continue mandi sampai kol 3 lebih..

pastu balik la..nak solat sume..


sape2 yang nak datang berkelah kat tepi sungai ni,amat dialu2kan..

segan??meh,bgtau ak,ak leh bawakkan....hehehe





*saje nk show off air sungai yang jernih..haha-ade ikan sekali







p/s: burung hantu di bawah telah diserang ngan burung2 gagak yang hampeh.. die telah melanggar cermin ofis   aku sehingga gedegang!!! bunyiknye.. nak tolong..tapi takut....sebab besar giler!
lepas 2 kali langgar cermin tu,die blah sambil dikejar oleh burung2 gagak tersebut..

so,now,hari yang ceria telah bertukar sedih sebab aku tahan nanges je ni..menyesal giler xtolong!!!!
(T____________T)

sory burung hantu yang comey..sob3

2 comments:

Nurul Iliana said...

Brg hntu bek la..kitorg pnah bela.jink! Xltk dlm sgkar pun..pas dia puas trbg,dia akn blk.tp 1 ari tu dia gi xblk2.xsure dia da mati @ jmpe psgn.rndu..da la comey! :'(

syarifah nur farhana said...

kan3..
siyes..menyesal gler xtolong smlm..
teringat2 sampai la ni...
sbb besar..lbh kurang tggi pembaris pnjg...
then klu bukak pintu,akan tertolak kat die...
hmmm...myesal giler ='(