Tuesday, April 17, 2012

ape tengok2..aku malu laaaaaa

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maka penyayang

tadi gi makan sorang2..
 perut ye ye lapo giler..
sekali ngah makan terbang sume kelaparan aku..

putus slere..tros lembik je aku makan..
nak memperabihkannye sangat seksa..

pastu dtg bro ni..

"awk punye makanan dh kire?"
aku angguk kepala....

tros terlintas nak buat entry pasal ni..haha

bile gi kedai makan,aku suke bayar terus bile amik makanan..
walaupun kadang2 dorang suh makan dlu tp aku xnak..aku insist jugak nak bayar..

ini adalah kerana......

1. kang die termis kire makanan aku amik sebab aku dah makan cmne??
contohnye aku amik telur (contoh je..aku bukan leh makan telur pun),pastu aku first2 duduk trus hadap telur tu sampai abeh,die datang xkire telur tu..haa..camne..?aku plak kunun2 lupe la nak ckp amik telur tu sebab khusyuk makan..hehehe..

2. aku malu
siyes..aku malu kalau aku ngah makan orang datang tanya itu ini..nanti mesti mata die tengok pinggan aku..aku dah la makan bersepah..maluuuuu...maluuuuuuuu....
tadi pun aku dah segan dah..padahal die kire makanan orang sebelah..aku yang tersipu2..blueks!

3.xske orang kacau aku makan
ni pun ye jugak..bayangkan aku ngah kusyuk menyuap makanan ngan gelojoh tetibe orang dtg nak tanya dah bayar ke belum.. ibarat cam ko ngah menggeletis ngan pakwe tetibe JAIS dtg..kan potong stim..camtu la..
-aku xtau sejak bile aku ske bagi contoh bukan2 ni..rosak minded aku skrg..aish(-_-")-

tu je la kot..

pastu kalau aku makan sorang2 ni alamatnye memang kepala aku ke kiri kanan la..nak sembang xde geng,so tengok orang lalu lalang je..xle nak fokus makan..

perasan tadi mamat waiter tu esek pandang aku je..
memula aku terpandang die,die ngah pandang aku...
aku pandang tempat len,makan..angkat kepala lagi nampak die ngah pandang aku lagi..
aku dh blur dah..pehal die ni...
last2 aku wat muke selenge je..

bangge?
sekelumit pun x..malu ade lah..
ntah2 die tengok aku sebab selekeh..
malu kat diri sendiri..
kedai makan tu sume orang2 opis je yang pegi..sume pakai cantik2..aku plak cm nak gi jalan2 makan angin ngan mak bapak--sebab slekeh..klu ngan pakwe kne pakai cntik2, tapi masalahnye ngan en someone pun aku slekeh..kesimpulannya aku mmg slekeh la--

so,aku makan cepat2 n blah sebab panas kat situ..berpeluh2 makan..xbes..

tu je nak cite..

nah!
gambar nikah aku nanti..

-pictures have been removed-

ok x en.someone gambar ni? ni la gambarnye..hehehehe
-putih!i like!-

p/s: sejak opis aku kne masuk alien,aku dah jadi takut nak dok sorang2 (skrg ni aku sorang2 la ni)
aku dah terbayang ade lelaki bersenjata brenti depan opis terus terjah masuk n culik aku..
arghhhh!!!!!jauhkaaaannnnnn!!!

bek aku gi kunci pintu..bye2..

2 comments:

Nurul Iliana said...

sume xde ketan.penin den bce.haha

syarifah nur farhana said...

skati la..tgk label,kan bebelan semata..kne la merepek..haha