Tuesday, April 17, 2012

ruse masuk kampung

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

ruse = aku
kampung = alamanda

(gambar cilok kat google)

ahad ari tu,petangnye bosan2 aku ajak kak siti n ina (housemate lame) gi jalan2 kat putrajaya.niatnye nak gi wetland tapi ujan lebat giler, so kitorang gi alamanda je..

memula gi surau dlu coz kak siti blom solat asar lagi..
aku pun snap la gambar surau..tapi xbes sebab ramai orang so ramai yang xpakai tudung.. 
tapi kome pueh ati la tengok surau die..luas..
bagus2..

pastu jalan2..
jumpe laluan ni..
cam obersea kan..hehe 

pastu singgah masuk kedai2 sume, perut dah lapar..
singgah rotiboy..

pirst time aku beli roti2 cam gini..
selama ni jangan harap lah aku nak beli..
ngatkan mahal..rupenye 2rm je..

kakpahcute: kak siti nak tau?saya xpenah beli roti2 cmni..mahal x?mahal2 saya xnak..
kak siti: ala..2rm je..kalau 2rm pun mahal jugak xtau la akak
kakpahcute: (dush!!hambik ko! kedekut sangat)


ramai giler orang..kesian pekerjanya xsempat nak kemas..
bersepah giler..

bukti: 

pas jalan2 usha barang
kitorang balik..

ngan lampu keta lupe bukak,kitorang redah malam pekat renyai2 sambil dengar lagu siti..

lagu siti???


yeah~~~~



sebab ini


.

.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



abes 30rm aku...
-berkire-

pasni ade lagi nak beli..banyak dah aku termis album siti ni..
xterkejor aku nak beli..

dalam kesedihan aku mesej en. someone


kakpahtomey: abes dah 30rm beli album siti.. =(
en. someone: xpe..kan dah minat..
kakpahtomey: nanti nak claim kat duit kawin kite boleh?
en. someone: boleh2..nanti dh keje mintak 30rm tu balik ey..
kakpahtomey: yeay2!! nanti nak beli lagi la cmtu..ade 2 3 album lagi xbeli..

~~dialog diubah 10% supaya sesuai dibaca oleh semua golongan masyarakat..ahakz!~~


UNTUK EN. SOMEONE

<3<3<3   v(^____^)v

tq..wat saya hepy walaupun saya suke carik pasal ngan awak..hehehehe