Friday, March 15, 2013

Semalam yang sia-sia

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

semalam sedar2 diri dah xleh bangun..
haaa...takut tak...
hehe..
aku ingatkan sesungut aku dah xkan teruk lagi..
cukup la sebelum ni aku sampai pitam2..

rupenye jadik jgak..
aku pun xtau nape mmg dah tak teratur giler sekarang..
datang ya hampun...lambat giler..
tapi yang besnye aku tak kesah klu lambat.
sebab aku dapat solat lame sikit..
cume bile lewat tu aku start risau la gak sebab makin lambat makin aku akan mengalami kesakitan yang teramat sangat..

so semalam,
lagi sekali aku tak leh bangun..
bile bangun je nak pitam..
sakit pale xyah cakap la..
so ngan selambernye aku meng EL kan diri aku...haha

nasib bek hp mmg aku letak kat sebelah je..
senang aku nak mesej2 org..
terbaring je la semalam..
baring , boring , tido..
lapar, xleh bangun, tido..
ble dh petang2 sikit bru aku leh bangun sebab dah tido..
ngan tak tahan nak wiwi lagi...
berjoget la kejap..
pastu seharian tido je, sangat busuk terasa diri ini..
terus mandi ..lagipon selalu macam tu..
bile bangun ok..tapi tak lama..
lepas aku dah siap mandi, nak kemas2 bilik die dah start meragam balik..

sammmmpai ke malam sakit perut..
minyak yu yi tu aku hanya pandang dari jauh je sebab org kata ade minyak babi..
xleh pakai dah..
tanya hosmate, dorg pun xde minyak panas
terseksa batin i menahan ..
rasa cam nak terkeluar isi perut..

pas nanges2 ngan harapan leh hilangkan sakit,
tertido..
bes2..

yang jadi mangsanya tentulah en someone..
die la tempat aku mengecilkan hati supaya aku nanges..
xpasal2 die blur pesal aku nak majuk2 ngan die..haha
sape suh xlayan aku..
ce la tolong letakkan minyak ke ape ke..eh!haha

pagi tadi bangun...eh...dah tak sakit..
tapi pinggang aku lak wat hal sebab lame sangat baring..
sabo je le...


p/s: xmo makan ubat..tapi klu xmakan sakit...cane..........? =(

No comments: