Monday, March 18, 2013

lu bikin wa panas!!

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

lu ingat wa ni drebar lu?
lu pikir wa ni tunggul ke ape??

*****flashback...******

(poyo tak..haha)


masa tu en someone call..die kata ade member die datang..
ak pun ok je la..
then die nak mintak tolong la aku bawak pi jalan2..
ak ok kan lagi..
xpe...en someone punye pasal..

bile sampai2,
ade la 2 orang lelaki, terselit sorang pompuan..
walaupun rasa jelesi aku dah bertahta time tu, aku gagahkan diri lagi...
xpe2..member die kan..

ye ye la aku ni bawak dorang gi jalan2,
tapi sampai ke destinasi,
aku jalan sorang2..
aku dah sentap dah time ni..
lu orang bikin wa ni dreba lu ka??

sabar lagi..
mata ni pun mencarik2 la en someone..
tibe2
en someone ngah jalan ngan minah tu..
ni tak leh jadik!
lu entertain die, aku ni camne?

skit ati giler..
last2 aku cam biase la kejenye esek bawak dri je..
ape aku kesah time tu bahaya ke tak..
lagipun sape la aku ni..
ape2 jadi bukan die kesah pun..

yang aku jadik lagi marah,
en someone cakap kat aku, pompuan tu kawan die..
member2 die plak bgtau tu awek die!

terus lagu hampa hatiku terngiang2 kat tinge aku,..
pi carik tempat karok nak nyanyi lagu tu xde plak..
aku pun merayau la sorang2..
time tu dah pk dh..
pandai la korang nak balik nnti cane..

sedih..
xterkata..
dah bawak dri tu pun xde org nk carik..
ye la..die dah sibuk ngan awek baru die tu.

ngah sedih bwk diri tu...
tibe2!
















alarm tipon berbunyi..





alaa....dah pagi ke..
xabes lagi wayang tadi..


yup!mimpi je..
tapi mimpi bengong ni la wat aku emo giler pagi ni..
ces!
terasa btol2 tau..
sampai termenung kejap pikir bende ni realiti ke mimpiti..
klu btol2 jadi..
aduyai..........
hampa sungguh hati beta..

:'(




en. someone...
lu jgn berani2 nak wat cam kat dalam mimpi wa ni ey..
kalau tak nahas lu wa keje kan..
muahahaha!!
lu langsi lu mati..

(langsi tu ape?langsir aku tau la)





p/s:
saya ada romate baru..

alamak..kabur plak gambar boiprenn baru i ni..
semalam, bekas2 die dah dipenuhi buih2.
kalau ikut org kat kedai tu buih2 tu tanda die nak mengawan..
ak try carik betina utk ko ye..
sorry la selalu salin baju depan ko..lalala~~

No comments: