Monday, March 11, 2013

Debaran hari istimewa

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

xsabar nak tunggu 23 Mac dan 23 April..

Bile dah menaip ni baru perasan 2 tarikh yang istimewa!

Aku ni xtau kenapa suke benor perabihkan masa aku dok pikir ape aku nak buat jap lagi, esok, minggu depan, bulan depan...sebab tu aku perlu giler planner aku..dulu xberapa nak mampu nak beli (plez...plez read tak berapa nak mampu tu sebagai kedekut..haha)..lagipun jimat sikit...aku ni banyak dapat buku free..so dlu gigih wat kalendar sendiri untuk tulis ape yang perlu aku buat utk bulan tu,hari tu n so on la.. but now, sejak ade buku prudential ni xyah aku dok berangan2 belek2 nak buat planner sendiri..sekarang tinggal tulis je...i like very2 much...hehe

macam dah terkeluar tajuk je bebelan aku ni...

ok...tarikh istimewa di atas, di mana

23 Mac 2013

majlis Kak Ngah tapi belah Rasyid pulak. Walaupun dah gigih gi majlis die kat kelantan...still aku nak gi gak tengok yang kat Johor.. tambahannya lagi, hari tu mungkin akan jadi hari gigil aku jugak..haha..
tapi xpe...aku kan macho...muke kne tenang2 je..haha
so, utk belah rasyid aku dah tau nak bagi ape..
belah k ngah ari tu dah sponsor tiket bas n bagi adiah minyak pengasih...hahaha..minyak anugerah..
maka belah rasyid, bagi yang len plak..

yang menjadi kerisauan aku sekarang ni, ape yang patut aku bawak untuk next destination tu..
erm...buah tangan biase2 je la kot..




yang menjadi sebab aku nak bebel pasal bende ni adalah untuk tarikh

23 April 2013

besdey en someone!!!!!
arghhh!!xsabar nye!
tapi xtau nak bagi ape..
ade bende dah dalam kepala,
tapi bende tu xmampu nak di beli dengan duit..
perlukan masa, kreativiti, fokus yang sangat mendalam..
apetah lagi dari insan yang tak berbakat cam aku..

but!
demi kekasih hatiku,
aku try gak la buat...
nak tengok gak jadik ke tak..
kompom terbahak2..

lepas dah bebel ni, baru semangat nak buat...
nak start wat malam ni la..hehe

another thing nak bagi, tapi xsure plak nak cekau kat mana..
klu die bgtau ape die nk kan senang...
cam aku, aku nak nikah je...hahahaha..

xpe...ada masa lagi nak usha2 yang bes..dan lagi kot..
xsabarnye!!!

p/s:
aku ni jenis suke benor nak bagi adiah kat orang..xpun belanja2 orang..
ade je dalam otak aku nak bagi ape kat orang...perlu ke ey? padahal duit dah merosot..camno nak kawen gini....afuh3..en someone...tolong saya....*ceh!gatal*

2 comments:

dee.diyana said...

mohon nak hadiah minyak anugerah jugak.. heee

syarifah nur farhana said...

amboi..haha..tunggu besdey ko..=P