Wednesday, March 27, 2013

Lari...lari...lari...aku ingin lari...

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

sawan di pagi2 buta ini dek kerana setiap pagi, yang ada AKU.
datang2 opis mesti kosong..
bosan giler dowh...
aku, wpun kaki online...tapi kalau tak fb, blog je yang aku bukak..
ni dah bosan tgk fb...nak bebel kat blog pun xde modal apecer??

bosannn....
aku nak keje len la...
tapi xtau keje ape yang boleh hepykan hati aku...
keje tapi jiwe tenang je..
keje ape ek camtu?

kumpul duit ngan masuk sukan je?
ceh!bukan teror benau bersukan..pui...
masuk pertandingan karoke kalau menang xpe gak..
ni suara pun cam katak tersepit celah paip, ade hati..
kalau la si myvi tu boleh bercakap, mau aku kene kutuk saban tahun sebab suke memekak buat suara sumbang dalam keta...jgn kata myvi...diri sendiri pun malu dengar sore yang tak merdu tu..puiiii!

bes gak rupenye kutuk diri sendiri ni ek..
pastu kang touching sorang2 sebab dah rasa rendah diri..
ape2 la minah weng sorang ni...


p/s:
bos...nak brenti keje....


No comments: