Monday, March 18, 2013

kontrol jiwe....

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

gaya nye cam banyak benor masa senggang ko sampai wat keje pun ko boleh layan cite, boleh update blog segala kan... padahal keje2 ko tu dah setel ke belum?

gitu la nye nasib aku...hari2 kne marah ngan diri sendiri *dasar.gila.minah.ni*

berdebor2 nak hadapi minggu ni..
excited pun ade, malas pun ade sume ade la..
keje pasal seminar ni xsetel lagi...selagi tu aku tak tenang..
kamis ni plak, aku dah mintak half day dah..debor gak tu xprepare ape2 lagi..memang esok la aku balun segalanya...kot..*nak jugak malas tu*
pas kamis, jumaat....
pas jumaat??
SABTU!

aduyai...ape reaksi aku nak buat ni..
nak cover cun?
memang tak cun pun..maybe wat muke comey je la..
masalahnye kecomelan aku dilindungi oleh sinar2 pigmen berlebihan kat muke aku ni..
nasib bek tampak manis gitu...ngah3
pastu, nak buat ape nanti..xkan nak duduk je bersembang2..
nak gi dapor tolong2 cam buat2 rajin plak..
not my type la wat2 rajin..aku rajin bile xde orang wat keje tu je...

pastu memikirkan nak kene drive jauh2...
malassssssnyeee..
dulu masa berjinak2 nak drive, rajin benor le gamaknye nak drive..
sekarang....
kalau boleh aku nak dok umah je, tido!aha
tu memang hobi aku pun kan..

memang hari penting la 2 hari ni nanti..
sangat mendebarkan..
excited, tapi kene kontrol jiwe..
kang excited2 len plak jadinye..
elok2 kene kontrol jiwe, jadi sakit jiwe..

arghhh..stress beta..

No comments: