Thursday, November 1, 2012

benarlah hatiku bukan untukmu...

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

setiap kali aku berada denganmu, hatiku resah gelisah. terasa ingin lari dan jauh jauh dari mu.
kenapa begitu?
aku cuba untuk melawan perasaan ini kerana kamu adalah sebahagian daripada tanggungjawabku.
ya!aku bertanggungjawab ke atas kamu.
setelah apa yang telah berlaku 7 bulan lalu, mahu tak mahu aku terpaksa berhadapan denganmu.
akhirnya aku terpaksa mengadapmu walaupun berat sungguh rasa hati sewaktu menerima arahan itu.
kerana apa?
kerana aku sudah terbiasa dengan si dia yang sentiasa ada sebelummu.
aku lebih tenang dengan si dia yang mendamaikan..
aku lebih seronok berada disamping si dia..

maafkan aku,
aku terpaksa lari dari kamu.
bukan niat ku untuk berbuat begitu.
tetapi hari ini
aku yakin,
aku pasti,
sememangnya aku lebih sayangkan si dia..
terasa perbezaan semasa ingin bertemu dengan si dia berbanding bertemu dengan mu.

dan setelah apa yang berlaku hari ini..
sesungguhnya,
hatiku bukan milikmu..





Perrgh!!!!muntah..muntah...
giler jiwang tak aku...muahaha
sape kamu?sape si dia?
haha
ni cite pasal tempat koje aku ler..
siyes rasa nak lari dr tempat ni..
maybe sebab awal2 dulu aku duk kat seksyen 9 tu kot...iv kat sana..start 1st day kej pun kat sana..
maka bila kene panggil datang sini, aku rasa berat giler..
tapi klu suh aku jalan2 gi putrajaya, aku seronok!
semalam, bos suh aku gi putrajaya..gi site..
antar barang je pun..
tapi hepy nye...
macam rapunzel dapat keluar dari menara..hahahahaha
blueks!
terserlah ketensenan aku berada kat opis ni kan..
knp ntah..
padahal lagi dekat dgn umah..
owhh....cepat la 5.30...aku nak blah dari sini..
nyesal aku xpupus je tadi...
ces3!

p/s: meroyan sorg2..
en someone tak nak layan aku..
kak ngah pun dah bizi...
aku laaaaaaaaaaaaaaagi bizi..
aku kan ade 2 opis..aku kan kontrol 3 4 company..wah! giler berlagak syiot..
ce pindah keje..nak explain pengalaman kerja, mmg aku diam je..bukan reti pun buat keje..
mmg aku hampeh..
sekian..

WOI!!!aku bosan...
tulun la aku...
=(

owh...xpe2..biar je aku sorg..
jgn kaco aku..

*haaa....nmpak tak.... gile kan minah sorg ni*


-hitamnye aku..owh...pencahayaan limited..patut lah..heh3-

BERONOK-RONOK NYE DAPAT JADI GILEEEERRRRR......
yeay!!




2 comments:

Nurul Iliana said...

gye p'ceritaan makin menarik..xley den nk celen cmni.btw,i t'amt stuju ayt u yg last.i da lme nk gtau tp xsmpai ati.xsgke u ngaku gak,da lme da ati n otak u rosak sbnrnye.hua3

syarifah nur farhana said...

xpe la...akak nk baca ayat first k ngah je..haha