Friday, November 2, 2012

fanatik..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

izin laluan untuk saya meroyan..

aku pernah gi konsert...masa tu sekolah agama..
chewah...tapi bukan konsert macam jomheboh tu...
ni ada program ape ntah..
tapi yang aku ingat, aku dapat pen KOLEJ SEGI..
dalam program tu, dia jemput sorang artis bernama Putih..
*aku try google gambar Putih ni...tapi xjumpa..*
bukan femes pun kan...ko pernah dengar nama die? xkan?
aku pun xpernah dengar..
masa tengok banner siap bebel2 dalam hati..
ape punye artis la dia jemput...

sekali dia naik stage..
haaa kau...
menjerit2 semua orang kecuali aku..
nak jugak pengecualian kan..
btol la...aku tak jerit..
sebab aku terkesima sebenarnye...
hensem giler mamat tu!

tapi aku xingat dah muke die cmne..yang aku ingat, dia hensem..
bile tibe die nyanyi...
subhanaallah...
sedap suara die..
pesal die xfemes eh..

yang lawaknye, 
member2 yang sekolah agama ni dah excited xingat akhirat..
aku pulak terdiam sampai ke sudah..
aku ter fanatik..

aku dah paham ape tu fanatik
dan aku tak suka fanatik tu..
sebab tu aku xsuka terhegeh2 nak jumpe artis..
memang aku elak la..
lagi2 siti...
pergh! mau pengsan jumpa siti...
padahal siti je pun...
bukan ade keramat ape2..
bengong rasa diri ini..

dalam pada aku mengelak nak rasa fanatik ni..
tak sangka, dalam diam aku terfanatik kat seseorang ni...
fanatik dengan dia ni len sikit..
tapi konsep dia sama...
rosakkan hati jugak..
nak elak xboleh..
abes achaner tu?

tak contact , teringat2..
dah contact, fanatik pulak..

owh..kesimpulannya nikah..
sekian..

p/s: xjadi nak derma organ sebab aku rasa organ2 aku xelok..
paling teruk hati..
dan..
otak..
whuah3 


ape nk buat ea.........
artis di atas: Hitam

2 comments:

Farah Husin said...

Kenapa akak tak kenal pun artis Hitam nih? Tak famous eh??? Hhehehehehe

syarifah nur farhana said...

rugi la xkenal...lagi femes dari artis putih tu koooottt...hahahahah