Sunday, November 25, 2012

Peram-peram pisang......

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

GILER LAH!

lama betul xtengok belog aku ni...dah tumbuh lalang rupenye..ish3

banyak bende dah terjadi dalam hidup aku selama aku berdiam diri...chewah..*giler sebab ngah demam*

keje .... erm...xyah la cite pasal keje...wat sakit ati je.. 

so, memandangkan org xnk dengar luahan ati aku, bek aku bebel pasal bende len..

tapi nak bebel ape ey.....

makan jap la..

*
*
*
*
(selepas beberapa jam)


*
*
*
*

(selepas beberapa hari)






ok....kite sambung peram cite sebab aku xde mood lagi nak membebel..

esok,

VAROOOMMM.....VAROOOMM! gi Melaka...sape nak ikut?
makan tanggung berak cangkung...
aku je la..u ols klu nak gi, kne bayor sendiri..

p/s: cite akan terperam for next 4 days..hahaha
aku nk gi workshop senin sampai kamis..


No comments: