Thursday, November 8, 2012

mari puji memuji..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

sejak bile aku suka puji org ni pun aku tak tau. setau aku, keje aku mengdrop kan org je...muahaha..
hari ni aku nak puji bos2 aku..


bos 1

beliau ni yang interbiew aku untuk keje ni. senang n simple. aku tak cakap banyak . just angguk2 je.. dengar je la die cite pasal projek yang plan nak buat tu. pastu siap tanya 'awk nak ke x..tu je'..apa lagi...jawab nak la kan..
bile dah keje, jenuh aku tunggu2 keje..xde...sampai 7 bulan...7 bulan makan gaji buta..masyuk beb..tapi kang klu nak apply keje len menganga aku nak jawab pengalaman keje aku.
tapi ape2 pun bos ni memang bes.
aku nak cuti, aku mesej je cakap aku nak cuti.
agak2 rasa malas nak gi keje, xyah gi...tapi ni xpernah la sebab aku memang rajin gi keje..tambahan pulak, kat opis boleh online..haruslah digunakan kesempatan yang ada..hak3
walaupun bos ni ego, tapi die paham kalau kite xleh gi keje.
yang penting keje siap.
bila dia mintak, keje tu dah settle..


bos 2

baru nak masuk 2 bulan aku keje ngan bos ni. position yang sama, just tempat yang berbeza. walaupun pada mulanya agak sedih jugak sebab kene gi tempat baru, tapi bos yang ni bes jugak. cakap ngan dia selamba je..kadang2 sengal jugak die ni... staff kat sini selamba je kene kan die..tanya die dah berapa bulan la..(bos ni lelaki...so paham2 la bile org tanya camtu kan)
tapi entry puji2 ni tercetus sebab die la..
kan aku kene rompak...
senin tu aku takut nak gi opis, so aku mesej kat dia cakap aku nak masuk lambat sikit sebab takut lagi..
dalam petang tu aku dah berani sikit (ngade giler nak takut2), aku gi la masuk opis..die ada time tu..
pastu die tanya aku 'awk camne..tajut lagi?'
wah! terharu kejap..bek giler bos ni..soklan je xbleh blah..
opkos le takut bos,,rompak kot..nasib bek xgune senjata..klu ade senjata mau kejung aku dok umah manjang..
bukti die ni sengal..
kitorg sejak dah kene ni, selalu lah kunci pintu..
kang bile die nak masuk, die wat la style cam nak tembak la ape la..hampeh giler hokey..
ade sekali tu, die bukak pintu die gi sergah kat luar kunun2 sergah penjahat la klu ade depan pintu..
xde keje gamaknye..hahahaha
tapi memang bes..yg xbes nye aku pening ngan bos ni.. multitask sangat..
kene tune minded jadi multitask jugak..
haiyak!


bos 3

ermmmmm...nak puji ape ey..
anak die baik..
die xtinggal solat..

cukup la tu...xde benda nak pui sangat...
keji x statement aku,,haha

xberapa nak ngadap sangat bos ni..
nak puji xde sangat...
pikiran die je la kot..
bnyk idea..

sekian..~


p/s: banyak kan bos saya..
keje banyak tapi sume keje org..bila aku nak buat keje aku ni....

2 comments:

Nurul Iliana said...

mimpi ap semlm tbe2 puji bos ari ni??slalu asyik ktuk je...ha3

syarifah nur farhana said...

tau xpe...saka baik menjelma kot..muahaha