Friday, November 2, 2012

Perutusan untuk cik hati..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

dear hati,

aku tak suka la ko sedih2 camni..
ko sedar tak bila ko sedih, ko bg kesan kat aku sekali?
bile ko hilang semangat, kat mana aku nak cite untuk naikkan semangat aku?
ape yang aku nak buat bila aku tanya, tapi xde jawapan drpd ko..
bila ko diam, sedih camni, aku pun terpalit sama

hati,
ko xleh sedih...aku sedih xpe..
sebab aku tau...klu aku sedih, ko ada untuk kuatkan aku..
aku tau ko ada untuk naikkan semangat aku..
aku boleh tersenyum balik kalau just aku je yang sedih..

tapi..
bila ko yang sedih...
aku tak mampu nak senyum..
aku rasa aku sakit..
walaupun luarannya nampak ok,
tapi dalamannya ...........
aku macam mayat hidup klu ko yang sedih wahai hati...

tengoklah....
bila ko sedih, aku merayu macam mana pun
ko diammm je...
aku buntu, hati....
aku xtau nak buat apa tanpa ko...

tolonglah jangan sedih lagi...
aku xnk jadi mcm ni...
tolonglah bersuara...
kongsikan dengan aku...
aku tau aku bukan penasihat yang baik..
tapi yg ada sekarang aku dan ko je...

hati,
menangislah klu tu boleh buat ko kuat..
aku sanggup terima bahananya,
aku sanggup terima demi ko hati..
asalkan ko bersuara kembali...

iklhlas,
DIRI


p/s: baca sambil gelak2 untuk menghayati mood sewel aku..
chwing2..

No comments: