Saturday, September 15, 2012

What should i do?

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

salah satu bende untuk release tensen adelah ngan menaip dalam blog ni.. yeah...walaupun bosan, ayat ntah hape2 but xkesah la sume tu. bukan ade orang yang kesah pasal aku pun kan... setengah orang maybe suke amik video sendiri...tapi ak, xyah la kot.. muke cantik cam siti leh la nak berangan2 depan camera. stakat muke cam ni...usoh leeeee....

sekarang ni aku ngah blur.. ape aku nak buat senin nanti...kan cuti.. aku tak leh kalau cuti2 xmerayap.. nanti kaki aku rasa cam nak sepak orang je.. so, aku pun plan...............

aku: kak ngah, jom gi kelah..
k ngah: gi mane?
aku: akak plan cam nak lepak ptrjy..tp sian lak k ngah esek lepak sane je. penah g sg congkak?

lebih kurang la dialog mesejnye gini..aku pun xingat sangat walaupun berlaku hari ni..
plan nak gi la kelah2, mandi2..
tapi...

k ngah: nape xgi minggu depan je?

ooo...nak minggu depan,,,ok gak...so, aku dh de plan utk mggu depan..

minggu depan dah ade plan..ape aku nak buat senin ni...aih.....


temenung lame....lepak2 ngan ibu jap

aku: akak nak gi zoo la senin nanti
ibu: sukati akak la..
aku: gi ngan napi..
ibu: cakap la nak dating... ade ke dating at zoo...
aku dalam hati: p ramlee dating kat zoo..
aku: bes ape..leh tengok monyet..binatang2..
ibu: ingat lelaki ske ke gi zoo.. tapi yelah..mane tau kan..

aku tunggu gak bile ibu nak soal "sape teman?" tapi xde..whuah3..boleh ke gi ber2..ngeh3..
walaupun ngan keadaan tak tentu arah camni, still gak nak tnye pasal die..pehal ey?

pastu...sambung termennung ag..gi zoo aku nak perancangan rapi.. nak sampai b4 zoo bukak, nak balik btol2 mase die nak tutup.. boleh tak camtu.. so, kensel...len kali la..

pk agi nak gi mane..


so, before tido...aku dah decide dah.. nak lepak kat putrajaya je..
xde orang nak teman, aku no hal...
nak layan jiwe...
makan sandwich byk2..sambil layan burung2 migrate tu..
u ols je la yang temankan beta ye burung2 sekalian...

akhirnye, ade jugak bende aku nak buat..
tapi....ketaq jugak..xpe2..dok dalam keta je...

p/s: alangkah bosannye sorang2.. aku dah x macam aku.. dulu, bosan xde dalam kamus hidup aku..banyak giler bende aku boleh buat,hepykan diri... but now.. memang zaman keje ni zaman bosan agaknye.. xleh ke aku nak buat bnde yang leh wat aku hepy?? aku xnak org ggu aku lg.. malas dah melayan bende yang ntah hape2 ni..hmm


No comments: