Friday, September 7, 2012

ingat opis ni ko punye??

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

terasa sangat teruk minggu ni. ikut sedap tekak aku je nak balik bile..whuah3
hari ni maybe balik awal skit gak kot.. ni baru kol 11, tapi kondisi (dah cam indon lak aku rasa) aku cam dah tahap kronik je. klu pas ni, xboleh diselamatkan lagi, aku cabot. bos pun bukan ade hari ni.. ramai lak tu yang cuti. so, ape lagi..moh le cuti beramai2..whuah3..tapi aku ade reason ape..xsihat kan...kene la balik..huuhu

semalam pun same..sakit giler sampai nak tak nak aku terpakse singgah kedai beli ubat. aku yang kunun2 berazam xnak gunakan ubat dalam kehidupan terpakse mengenepikan azam aku tu sebab dah hazab abeh..dah r kesakitan..tapi tu pun leh gak gi wat jahat ngan member2 opis. sume join wat farewell untuk sorang dak praktikal. tapi memang separuh hidup la aku menahan sakit. tapi semalam, walaupun dah buat jahat, still baik gak sebab balik on time.

kelmarin, datang keje 2 jam je. dah la dtg lambat. xsedor rupenye dah kol 9..aku ingatkan sharp la 8.30..sekali hambik kau.. pastu kol 11 lebih sikit dah chow.. tunggu orang nak pasang mesin basuh sampai berjam2 xsampai. pastu bile pasang wat muke xbersalah langsung dah datang lambat. time tu aku dah start kesakitan so, atas nasihat teman sekerja (wah!) aku pun tarus aje la...lepak terus kat umah.. melayan kesakitan yang fuuhhhh!masyuk!-len macam lak bunyiknye ni kan..

dah melelong ni..layan mate jap...nanti leh balik..

p/s: sakit tapi tetap gile cam..
gambor kabor..salah kan orang yang amik gambar sebab malas nak bersihkan cermin. abaikan kesepahan yang berlaku..
cam gini agaknye klu ak gemok..kepala kecik, badan besor..sob3

No comments: