Saturday, September 29, 2012

Aku sudah dewasa..wallaweeeeyyyy...

dengan nama Allah yang maha Pnegasih lagi maha Penyayang

arrrgghhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKU DAH 24 TAHUN!!!!

tapi aku tak kawen agiiii...sob3...

hahaha..meroyan kan..yup! salah satu bukti aku dah dewasa (read: gatal!) adalah, aku nak kawen. gile lame azam aku ni.tak tercapai2 lagi ni..afuh3..hahaha

tapi siyes bai aku cam xleh terima hakikat je dah masuk 24..bukan baru 4 tahun ke....rase cam baru semalam masuk tadika..lalala~ ape point aku nak bebel ni sebenarnye..aku pun lupe..

ok..aku dah dewasa sebab aku pelupa..kah3..
ce ko tnye,ape aku buat semalam..kompom aku xingat dah..xyah tunggu esok la..ce korang tnye waktu petang o malam..tanye cam ni 'kakpah, ko wat pe je pagi tadi'..mesti aku diam jap.. pastu kalau memori tu tak kene serang virus, aku leh la jawab..tu pun ntah btol ke tak sebab kadang2 aku tercampur ngan aktiviti sblm2 ni..haha..makcik abes...

aku teringin nak beli umah sendiri. nak dok umah sendiri. biar pun kecik secoet tapi biar la aku sorang je dalam umah tu. nak wat hal sendiri. tensen2 sendiri. nanges2 sendiri. (ceh!padahal sekarang pun buat sendiri gak). bersendiriannnnnn~~ menerima hukuman meninggalkan kau dahulu~~ eh, ternyanyi lagu siti plak. haha..

pastu aku nak beli keta sendri. keta sekarang ni kan pinjam keta ibu je.. xmampu den nak membayor nye balik.. ni pun ngah xsabo nak dapat keje tetap sebab nak beli keta len. plan nak beli viva je..so every month juz bayor 2-3 rat je. compare tu skrg, if ak beli keta ibu tu, kene bayo 6-7 rat. xmampu den.. ni ngah pk cane aku nak bayo bulan2 yang dah gne ni..ngan ibu sendiri pun berhutang..xsenonoh ye dak..

aku tak saaaaaabbbbooorrrr nak melangsaikan segala2 utang aku . utang pt, utang ibu, utang kat diri sendiri. yang paling penting utang pt n utang ibu tu la.. pt tu cam hampeh.. sakit ati je nak bayor. makin bayor, makin bertambah. haktuih! aku lagi rela klu die tetapkan kos pntdbiran tu 4k (eg) pastu bile bayor tu nampak berkurang drpd bayo pastu bertambah-walaupun same je hakikatnye.

aku dah dewasa sebab aku dah jadik makcik..ade ketan kah? haha..aku dah blur ni nak bebel ape.. sebab main point nak cakap adalah.....


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

AKU DAH 24 TAHUN TAPI BELOM KAWEN AGI..

tu je..

bye..

p/s: lalalalala~ hadiah2 n ucapan2 akan diupdate kemudian. (macam ramai benor nak wish n bg adiah kat ang)



No comments: