Tuesday, September 11, 2012

tangisan tibe2 + bebelan ntah hape2..

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

xboleh betul kalau dok sorang2.. kalau aku xkejung ketakutan, mesti aku tangkap feeling touching sorang2..
sedih la.. aku sayang keje aku ni..bukan aku tak suke..suke je.. tapi kalau xde jaminan mase depan aku, wat pe kan.. sakit ati la.. aku klu dah sakit ati mule la nak nanges..

dah xde ati nak tanya bos, nape xde epf, nape xde slip gaji. nak wat company, kene la ade sume tu kan..aku memang xpaham procedur camni..lagi2 yang lintang pukang camni..

nak mencarut..
tapi, ati kata jangan..
die suh tenang2.. mintak explaination (sebab tu nanges awal2..takut nanti ternanges depan bos..macam aku hadap sangat gaji tu..)
pastu, klu xmemuaskan ati, cabot!

yup! aku xhadap gaji tu sangat.. cume bile dah hari2 kene gi keje wpun xde keje, duit dah kuar kat situ..unless, aku dok umah je..bile ade keje baru dtg..tu xpe..itu pun, dok umah tu ingat pizza leh muncul depan pintu secara tibe2??takkan...tetap guna duit.. 

argh!!!seteresssss....


penambahan ni..sementara ngah 'OT' ni..bek aku bebel2 kan..lagi bes..haha

aku ot hari ni..ot xbergaji..op..op..jgn geram dulu...
ot donlod cite..whuah3

dapat idea nak bebel sebab ade orang tu baru tipon aku tanya pasal barang yang aku beli..
kadang2 aku pk, aku ni lupe daratan ke ape.. xberapa nak berduit pun sibuk nak beli barang..padahal bukan untuk aku tu..untuk orang len.. tapi xpe la ye dak..

dulu, aku suke bagi barang2 aku kat orang as hadiah..tapi bukan barang yang aku tak nak..barang2 aku sume aku sayang gler kot.. tp aku paham, xsume orang boleh terima barang 2nd hand. apetah lagi as hadiah..ibarat cam aku xikhlas nak bagi kot.. tp, ntah la..bergantung kat niat jugak kan.. alpemesalahannye..kang orang tu xgune barang2 yang aku bagi tu, aku emo plak..padahal, dah jadi hak org tu kan..yang aku nak kecoh2 kenape ye dak..
ni ape point aku bebel ni..whatever lah..

so, sekarang ni dah keje, aku try le nak bagi adiah yang mahal sikit.. n disebabkan tu, aku kene beli online sebab....klu aku carik hadiah tu sendiri, kompom aku akan tengok yang murah je..tangan nak pegang yang murah je..mate nak tengok yang muuuuuuurah je.. so, bile beli online..tau2 duit dah abes.. wpun bukan untuk aku..tapi xsalahkan untuk family..=)
*wahhhhh..ni ayat sedapkan ati ke ape ni*

tapi........aku tetap kedekut..
HARAP MAKLUM.

No comments: