Tuesday, September 18, 2012

aktiviti cuti hari malaysia

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

sape tau aku pelupe? sape tau angkat siku..haha
sebenarnye aku baru berazam nak rajin.. tapi disebabkan isu pelupa aku ni, aku xingat nak kene buat ape.. padahal semalam berkobar2 aku nak wat macam2.. memandangkan dah lupe, moh le bebel jap..kot2 leh ingat ke.. 

semalam kan aku plan nak lepak2 putrajaya..tp xjadi..sebab balik dari PWTC majlis kawen abg khaled anak ami chak tu (pakcik belah penang) dah lewat giler. ngan barang2 xsiap sume, memang aku xjadik la nak balik. tapi yang sakit atinye boleh lak dapat mesej ade gathering kat oriental crystal hotel. gempak kan? aku yang pesen2 makan kedai tepi jalan ni bajet la ade majlis besor2. pastu kaco cuti aku plak..mane aku tak sakit ati.. bengang gler kot. dah bagi excuse pun xjalan gak. maka, pagi tu aku bawak keta ngan muke masam la. n disebab ade sorang tu pagi2 dah tambah minyak aku, padahal aku nak ngadu je pun, die aku hangkut sekali..jadi mangsa aku.. aku pakse die jadi bodyguard aku..sape suh wat aku marah..haha

pastu dari kol 3 sampai 6.30 baru abes.. cakap la jumpekan team2 ecosys management. xla aku berapi sangat. ni siap singgah opis amik file2 sume..siap print ape jadah,,last2 sembang2 je.. hampeh tul. tapi merase la air ice lemon tea 8rm. xde orang tong memang idok le aku nak gi.........

xbes kan cite xde gambar...semalam aku xamik gambor pun..
mase ahad tu pun same... bateri hp aku abes lak.. bijak gi tinggalkan charger..
nanti klu ade gmbar aku update gambor je ey..
yang penting majelis yang grand itu, ade MILA AF...sape minat die? memang kecik ey die.. *cakap orang xtengok diri sendiri* memang comey la...baju die.. oren gitu.. tapi lapar giler..kol 9.30 ++ baru dapat makan..pastu, xyah la cakap...kang memburukkan orang lak kan..

sabtu tu ..aku pose, malam tu ade alumni SMK..sekolah aku merangkap sekolah generasi family cikgu syed hassan.. sume masuk sekolah tu.. tapi member2 aku xde, ape jadahnye nak rase syok kan..tgk2 makcik2 n pakcik2 tu karok je la..plus gosip2 pasal pengetua sekolah...haaaa....

bosan dah nak taip2..nak men gem..

daa~

No comments: