Friday, June 1, 2012

dose lembap

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha Penyayang

yeeehhhaaa!!!! tahniah kepada diri sendiri sebab kene marah ngan bos besar pasgi tadi sebab xreply email die..
alahai bos..tu le..len kali bagi la email kerap skit..ni bile saya on email, bos xbagi email. bile saya dah log out baru nak bagi email..memang xkoser la nak layan..haha

tapi dah kene marah, so 0-0 la k..

ni dah kene wat keje..so might be busy dalam masa akan2 mendatang ni..
ni ngah curik tulang jap sebab dah penat men taip2 keje. taip kat blog lagi bes sebab boleh merepek meraban ikut suke. ni ayat skema2 pastu adoi....involved ngan koporat2 ni males btol ak..xminat la..aku suke yang adventures sket..

sangat bes masa ikut dorang gi sampling. keje dorang ni bes, nape xsuke nak buat.pelik ak..meh kasik kat aku je la kejenye..

nak tgk aku wat keje dorang?hehe

memule amik gambar dulu...hehe














pastu baru wat keje..saje je try2..





muke org excited



kesimpulannya memang bes...ni sampling air..esoknye sampling serangga tapi xde gambar..sebab tolong amik gambar..gune DSLR k..jgn jeles..
sampai termimpi2 la dapat guna DSLR punye pasal..
haha


nak tengok ikan2 yang ade kat tasik wetland?
ni 1 spesies je tau...tp memang terseliur tengok..



ni tempat yang aku gi mancing ngan family ak malam tu..menyesal tak gune roti..kalau x memang banyak lampam la dapat..btol2 depan ak..rasa nak amik sauk je..

tapi xleh sebb kat tasik putrajaya xle mancing ey sbnrnye..
ari tu aku tolong staf asma ni carik sample....hehehehe*gelak ade makne tersirat*

banyak benda nak cite tapi ni dh nak dekat kol 3..petang ni nak gi melaka. so xleh la cite banyak2..xsolat agi,keje xsiap agi..so bye2 la..
len kali cite lagi..

daa..

p/s: dose lembap sebab aku ngah curik tulang sambil minum teh ais..kering + air = lembap..ape2 je la ek...merepek je..

No comments: