Friday, June 8, 2012

jalan2 perabih masa

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha penyayang

semalam bosan tahap cipan terhibernasi setahun 44 bulan 56 hari 7 jam 9 minit 10 saat..
keje dah siap...bos plak xturun2 nak tunjuk keje aku buat...
pastu dah tengahari...
bosan sangat aku blah r...

merayau dari 1 shopping komplek ke 1 yang len...

bukan pe pun...
saje jalan2...
motif: usha harga sabun badan berapa...
ngok!

dari shopping komplek yg pertama ak dapat ni

susah gak nak carik mende ni...las2 jumpe..mmg xusha harga la...
amik je terus...

harga : 5.99 assume as 6rm la..

pastu nak gi pkns bangi lak...
tapi susah benor nak paking, aku blah je..

kensel nak merayau2 kat situ...

pastu gi UKM amik tanah..
tanah untuk ape?
haaa...tu malas nak cite..haha

pastu balik gi ekonsep plak...
sampai2 beli choco blog double pearl.
mase budak tu tengah buat,aku rasa cam nak tukar je jadi triple pearl...
boleh d try tu..haha

pastu pusing2...
segenap penjuru ekonsep tu aku redah...
keluar, beli 1 item je..
haha


yeay2...
hehe...
poyo kan..

saje je nak try...
kang klu gatal2, ak bg la kat org...hehe


yang ni 8rm lebih... assume 9rm..

keluar dari situ...jumpe kedai singgit...

 sawan jap tengok  teddy ni...
ni tempat letak berus gigi kat toilet..

sangat comey...!

ni plak, bes jugak walaupun keras gedabak batang nye tu..
die gune batang pencungkil gigi kot...

so, total: 2rm..

jumlah sume: 6+9+2 = 17RM...

yeay!!

tapi blom beli sabun badan yang aku nak tu lagi...(-_-")
nak usha kat kkb plak..

siyes,

KAKPAH DASAR KEDEKUT!

p/s: malam ni nak tengok movie...sambil makan megi..
hehehehe


No comments: