Friday, June 22, 2012

sketsa berabjad

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang


ttttooooolooooooong!!!!
tolong la bagi aku merepek..
aku dah tensen giler ngan keje ni...serabut...

ok, merepek jap
kite wat super spontan versi bosan

huruh ape naaakkk...
ermmmm...ok la ..

huruf: T 
situasi: pekerja kurang ajar yang mengumpat majikan nya.
*men ngan diri sendiri-sungguh weng*

kaler merah: diri aku
kaler biru: hati aku

3,2,1...

Tak tau la pehal ngan bos aku ni..
Uih3..tambah dose nampak...
Vavavava...dah die wat aku tensen, memang padan la ngan die..
Woi!ko sedar tak ko tu orang bawah je??
X-ray la hati aku yang sakit ni!
Yang ko poyo sangat ni kenapa?
Zaman ni memang kene poyo baru lah kurang skit stressnye..
Aku maintain je..
Bewok mu..ko xtensen la,aku yang wat keje
Cube bawak bertenang
Dah la..majuk!bukan ko nak tolong pun..
Eeeee...kenapa aku nak kene tolong ko plak
Fuiyooo...kerek ko sekarang ey..
Garang la u ni...takut i...
Hahahaha..nak lawan orang yang tengah tensen..
Ini ke cite mengumpat bos?xde input pun.
Jahat gak mulut ko ni ekk..
Ko xtau lagi ke?
Laaa....same la kiteeeee..hehe
Moh le kite bertaubat bersame2
No no no..aku xpueh ati lagi ni..
Orang cam ko ni memang hampeh!
Ptuuuihh! cari gadoh ni!
Quiquiqui...maraaaahh keeeeerrr..
Rosak azam aku nak hilangkan stress cakap ngan ko ni
Sape suh cakap ngan diri sendiri
Tak boleh harap!

p/s: nak taip abjad ni pun aku merangkak...Fail!haha

 
ape yang kau merepek ni syaittoooonnn...

No comments: