Friday, June 15, 2012

Siapa MOHD AIMAN HAIKAL????

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang..

nama sedap kan? tapi seingat aku la, aku mimpi name ni malam tadi....

ni bagitau awal2...ni mimpi....
mimpi yang sampai aku terpaksa bukak mata, rasa panas tibe2, berpeluh2 cam baru pas maraton pusing marmar 5x5 kaki persegi 100 kali (dak math yang baca, leh la uji tahap math korang...berapa jarak aku dah lari), pastu kaki menggigil giler..

bunyik cam mimpi ngeri kan....

tapi judge la sendiri ngeri ke tak....

alkisah tersebut lah kisah...

aku bawak adik aku nek keta gi 1 tempat area johor (nak jugak johor tu)..pastu stay kat 1 chalet ni.. tuan punye chalet tu duk area situ je..duk umah banglo...n chalet yang kitorg stay tu ade sekeping tu je la.. paham tak? maksudnye kat area tu ade 1 banglo-tuan tanah punye n chalet 1 yang tuan tanah sewakan..

sementara tunggu ibu n ayah datang, aku sembang2 la ngan makcik tuan umah tu..kite panggil auntie A la ye.. auntie A sangat baik..cakap lemah lembut..memang baik tahap gaban la.. tapi laki die pulak uncle B sangat2 ape ek...xtau nak cakap camne...uncle B ni ske sangat mengomel, marah2 pastu bebel sorang2.

bile ibu n ayah sampai, tetibe aku nampak seorang yang sangat istimewa... eh2!en someone ade la...keh3 (beliau pun masuk dalam mimpi...haha)
pastu ibu gi sembang2 ngan Auntie A, pastu ibu cam excited bile dengar Auntie A nak gi jalan2. (agak xlogik ye ngan attitude mummy poko ak yang terkinja2 dalam ini mimpi).

bile dengar je kitorang nak follow, uncle B dah stat mengomel2. bile dengar die bentak2 camtu, aku pun xsuke la.. aku cakap ngan ibu, xyah la gi...dah la xcakap kat die ayah nak folow...

ayah aku pulak, boleh je tahan keta die (keta die besar giler), then tros masuk tanpa segan silu..
pastu, anak auntie A and uncle B ni ikut sekali..
umur dalam remaja2 gitu.. muka putih comey ensem tapi xcakap sepatah ape pun..

pastu susun2 dalam keta tu, anak die kne duduk belakang sekali ngan en someone and aku..

dalam perjalanan tu, jalan bengkak bengkok...jaaaaaaaauuuuuuhhhhhhhh sangat xsampai2 sampai aku cakap
"bosan la..." kat en. someone. aku siap terpikir kalau gi tangkak ni leh shopping kain.. (dalam mimpi tu k)..

pastu auntie A and uncle B stat marah2.dorag cam nak salah kan kitorang (family ak) sebab kitorg ikut lah, dorang xsampai2 tempat yang nak gi tu...
pastu bengang sangat uncle B patah balik umah...

en. someone dalam tu pun banyak diam je..balik2 aku cakap, die senyum je..

pastu bile sampai umah, tetibe auntie A ngan uncle B mengamuk giler!
ibu ayah time tu dah hilang sabar pun mengamuk jugak...
so jadi amukan ablasa la kan...

yang klaka nye, aku nmpak diri aku ngah join maki2 dorang..roh aku dalam badan en someone...
en someone ni ngah wat ape ntah, tapi aku dapat rasa yang die ngah selamatkan keadaan..(giler ...cam harry potter----gune magik).. pastu tibe2 roh aku dalam badan aku balik.. (penat k!)

depan aku btol2 auntie A, and belakang dia uncle B..

pastu aku kutuk r, aku cakap

"pape ntah....ni pehal uncle kat belakang auntie ni???kecut??"

uncle marah2 tapi die nyorok je belakang auntie...

pastu tibe2 muke auntie tu berubah sangat...die marah kot...tapi muke die jadi pelik....badan die melengkung, muke die memanjang...seram giler.....

time tu family aku dah bertempiaran lari dah....

suara auntie tu jadi garau....
AAAAAAUUUUUU......

camtu la lebih kurang...

pastu kitorang menyorok kat dalam chalet tu...

auntie A cakap
" HAHAHAHAHA....ni tempat aku la....korang menyorok kat mana pun aku tau..."

tibe2 hero datang...

jeng3...

en someone berhadapan dengan auntie A n cakap
"aku tau ape yang kau buat kat laki kau...ko bagi nasik kangkang kat dia kan?!"

*jom gelak jap....leh lak masuk nasik kangkang*


pastu auntie A punye la ngamuk,
die jawab
"HAH! memang!memang aku yang guna2 kan dia! sebab aku sayang kan dia....aku sayang dorang... lagi2 MOHD AIMAN HAIKAL!!!!"
*time ni aku dah dalam en someone balik dah*

muke die, jadi sangat2 seram....suara toksah cakap la...depan2 mata pulak tu...

"aku hapuskan korang sume..hihihihihihihi"-sore hantu

cepat2 en someone tukarkan kitorang 1 family jadi kacang (tibe2 je kan??hahaha)

pastu auntie A yang dah jadi hantu bengang sebab xjumpe kitorang...so die nak bunuh en someone...

tapi die pun xjumpe en someone sebab xtau ape jadi dengan en someone...en someone cam ringan je....keawang2an...*time ni ak dlm badan en someone tau, so trase la aku yang keawangan* makin lame makin tinggi...

pastu dengar 1 suara...

"KAU ADALAH AKU.AKU ADALAH KAU. WALAU MACAM MANA BENTUK YANG MENJELMA, AKU ADALAH KAU..........................."

ape lagi ntah sore tu cakap. time tu aku dah takut sangat, aku cakap "ALLAH...ALLAH...ALLAH"
pastu aku try bukak mata...
bile dapat bukak je aku rasa bahang sangat, berpeluh2..
terus aku msg en someone...
lame giler aku rasa takut, xtenang...
aku rasa cam diperhatikan... 
aku pandang sekeliling bilik...xde plak nampak pape...
tapi takut sangat... aku ngadap dinding...tapi belakang aku rasa bahang giler..
pastu sangat2 xtenang...

tibe2 teringat, kawan aku cakap kalau mimpi buruk, selawat n ludah ke kiri 3x..
aku buat la... tapi bukan ludah btol pun...tuih3 je...
pastu rasa (sangat2 rasa k), bahang tu hilang dari tengah badan ke kaki...pastu terus sejuk....
haaaa....seram tak????
aku lagi seram k...

pastu pk banyak kali...nak bukak lampu ke tak...nak bangun malas...
tapi walaupun dah xpanas, dah tenang skit dah...
ngat nak sambung tido camtu je...
tibe2 otak jahat aku cakap...

"kalau btol ko kne kacau,pastu die dah keluar...ke mane die pegi?ntah2 dalam bilik lagi"

CHOI!!!! terus aku bangun bukak lampu...

pastu baru leh tido walaupun terbayang2 muke auntie A n nama MOHD AIMAN HAIKAL...

 

camni la lebih kurang muke auntie A jadi panjang.....


p/s: padan muke aku...ske sangat cite seram ... now, HAMBIK!!!

-ala...xngeri mane pun kan sebenarnye...poyo je-


No comments: