Wednesday, June 20, 2012

KO DAH GANGGU BEAUTY SLEEP AKU...ADA PAHAAAAMMMM??!!

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

ok..dah de idea nak cite ape..
cite yg xyah letak gmbor lagi..hehe

pendek kan cite se menjak 2 menjak 3 menjak ni , aku selalu mimpi yang bukan2..
dulu aku suke la mimpi2 ngeri ni sebab xyah aku nak carik cite2 seram kat wayang lagi...

tapi al permesalahannye sekarang,
cam melampau dah kali ni...
tahap aku kalau tersedar jadi cuak giler...

before al-kisah mohd aiman haikal tu pun ade jugak...tapi xde la aku pk sangat...
tapi pas kisah tu, ade lagi...
bangun sampai menggigil2 tangan aku..

dah r aku suke men campak2 barang kat bilik tu,
bile gelap,xpakai spek, bukak2 mate nampak barang2 tu dah cm hantu dah..
xpasal2 2 hari berturut2 aku tido ngan lampu terbukak..

ingatkan kene camtu sebab aku xleh solat ke ape...
ni, dah boleh solat pun kne jugak..
tapi xseteruk yang 2 kes tu la..
semalam bende tu baru nak dekat,aku dah terjaga..

siyes mengganggu...
hangin je aku...
xpasal2 aku mengantuk gi keje..
hampes btol..

nak tgk malam ni kne agi tak..
kalau still mimpi yang bukan2, siap r...
aku asah senjata cukup2..

p/s: kalau terjaga sebab yang bes, xpe...ibarat minum collagen.. *merepek ape ni doooolllll*


No comments: