Thursday, May 31, 2012

AAAAAAAaaaaaa!!!!huk3~batuk2

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

giler lama xmembebel kat sini..
tapi xrasa cam nak cite pape walaupun banyak cite..
xpe la..
nanti bile senang2 aku cite la ekk...

syok kalau ade lappy sendiri..bb...leh online malam2 merepek meroyan meraban sendiri..
ni dah kat tempat keje mane ade feeling nak cite pape..

lagi2 lepas kne sound ari tu..bkn dari orang opis..dr orang len..wat ak jadi malas giler nak update blog.
ade org yang xpaham ape tujuan kite ni berblog..
cite kat sini, abes kat sini je la..
blog ni saje je jadi tempat nak bercerita..
xsume benda kite leh cite kat orang..
kadang2 bende tu remeh je untuk kite war2kan kat setiap orang yang kite jumpa or mesej.
so kat blog ni je la jadi mangsa nak membebel.

 pastu xkan nak cite benda yang bes2 je...cam indaaaaaahhhh sangat la hidup ak ni kan..
normal la hidup mesti ade turun naiknye,,
payah gini,..nak ngumpat nk cite kerek2 pun tersedak2 aku gini.,,,
ke...aku perlu abaikan bunyik2 yang aku xnak dengar??
jahat benor la tu ye dak..

ape yang penting...
setiap yang aku cite ni, ade benar ade yang aku reka2 je,.
just for fun..
sekadar untuk aku lepaskan kebosanan n nak mengarut..
kalau x boleh gile aku sorang2..
kang aku emo kata nak period la ape la..
padahal dalam otak macam2 aku nak cite...
tapi xde medium..

-kalau dah dasar pompuan bile 1 cite x diceritakan kat 2 3 medium mmh xsah..org len xtau..tp aku ye..-


malas la nak cakap lagi..
bye..

p/s: kalau rasa nak komen, komplain..komplain dalam blog je..xyah bawak sampai keluar..
kalau xsuke baca, xyah baca..
bukan bes pun cite2 aku ni..
sekian..

No comments: