Friday, May 18, 2012

kosong..kosong..kosong...

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

today aku ponteng keje..semalam kol 3 dah kuar dari opis balik kuala kubu. ikut suke ati aku je kan. cam opis tu daddy aku punye plak..muahaha

semalam ye ye la aku rancang baeeekkkk punye nak hapdate blog..paling2 pun 5 6 entry -ok..poyo..act 3 4 entry je- hari ni...but since pagi esek layan game pastu siapkan keje umah cam tikus. masak sengah jam je..hebat x?sambil tu tengok cite uncle husin..kagum ngan diri sendiri..padahal masak habes cincai la..naya laki aku sat gi...
lauk banyak..tapi lauk cmpak..
-sotong goreng kunyit
-ikan goreng
-sambal
-kobis kicap

eleh...xlah banyak sangat kan..
no wonder la sengah jam je..haha

sambil2 tu basuh baju,sidai baju,lipat baju...menyapu je aku xlalu...
ceh..cam pantun..
xmasuk langsung menyapu xlalu tu..
sebenarnye, bile tgk lantai MACAM bersih..consider as bersih la tu...

ni aku bebel2 banyak2 ni sebenarnye dah lupe ape benda yang aku nak cite ari ni.. semalam dah merangka2 dah nak wat cite ape..last2 disebabkan game, n xde feeling nak cite so ilang sume idea.. 
fly...fly...away n away n away.....

jap lagi la aku update lagi ey..cm ngantuk plak..
tu pun klu ade mood nak update la..hehe

papai...

p/s: tajuk ape yang seswai untuk entry ni?aku men letak je kosong..refer tu entry yang xmemberi manfaat ape2..

1 comment:

Nurul Iliana said...

bru nk komen 'bkn sblm ni da ad entry tajuk cmni ke?'