Wednesday, May 2, 2012

hari pekerja aku kene keje =(

dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang

lame giler senyap,xde cite buar rasa membuak-buak benda nak dibebelkan sekarang..


memandangkan aku dah terupload gambar ni, cite la ckit..
ari tu gi tengok kawan aku kawin..
Azyan, kawan simpang lima dulu..
yo yo je aku amek gambar die..
xbanyak pun, 2 3 je..tapi bile cek2 balik rupenye henpon aku xsave pun gambar nye..
sabo je laaa...
so hasil dari majlis kawin die,gambar ni je la ade..
tapi suke,sebab dapat tupperware besor!=D



ok, now masuk cite weeken ari tu..
nak update mase balik tu,tapi xde mood so update benda len..hehe
jumaat pas keje (balik awal) aku bertolak dari ofis tros balik umah..
tensen giler aku termasuk KL plak..mane jalan aku bedal ntah..
pastu kat KL,keta banyak la..
bile keta banyak-jiwe rasa bosan,so carik pasal ngan orang la..muahahah

org 1,
orang ni masuk xbagi signal..tgk la no platnye cantik la plak..

org 2,
yang ni aku kene maki (agaknye la..) sebab die dah bagi signal tapi aku jalan gak..haha
bukan xnak bagi die masuk,tapi aku dah jalan baru die bagi signal n nak masuk..bengang la aku..
dapat la merasa tekan hon..
pastu orang tu angkat2 tangan sebab bengang dah bagi signal pun aku xbagi masuk..haha
mase die ngah tengok cermin blakang tu,aku amik gambar kasik die berangin laki..
pompuan ala2 jantan bangsa **********..memang dasar..hahaha
die marah2 aku wat muke selamba je..
sambil nyanyi2 layan lagu CT, aku amik je gambar ngan muke xbersalah..kui3


abes ari jumaat, ari sabtu plak..

kitorang gi sungai besar..
before gi singgah pekan jap beli ni!




bukan selipar tu k..sila tengok kat pancing kaler emas tu..
besnyeee.besnyeeeeeeee!!!

on the way tu singgah makan kat restoran selera rimba..
makanan spesel, LANDAK n RUSA

rusa aku dah penah makan, so tercapai hajat nak makan landak... =)
tq ibu..
tapi nasib bek dah makan baru bayor..
kalau kene bayor dulu mau tersedak masa makan..
60 Rm tu!
landak sahaja...
harap maklum..
sape nak merasa, gi la kat situ..
jalan pasir panjang..
aku xnak dah..mahalll.....huhu


landak masak rendang

dalam mangkuk, ikan baung (kot) masak asam pedas..tapi aku dah dapat landak,mane tengok yang len..hehe

minum air pink guava..
demand kan...

hasil pinggan aku, 
licin hokey...

pastu sampai chalet,
haruslah amik gambar..
tempat ni cantik..
siyes!
tapi kalau duduk kat chaletnye la..
aku dok apartmen je..xberapa cun la..

tempatnye di
*ni wat promotion dapat comission x..huhu*

pastu snap2 la gambar dalam aprtment tu..
erra fazira posing..

bilik 1
model kaler hijau

bilik 2

ruang dapur+ruang tamu

toilet
-xde keje amik gambar toilet kan..tapi wajib..nak tunjuk bes ke tak toilet die-
design ok..tapi air xlaju..dok bes..huhu

pastu petang gi jalan2..
jumpe ni..

teringat sape lagi kalau bukan dia tu..walaupun ngah tensen,wa xlupa sama lu...huhu
*dah tolong makan kan untuk awak=)*

malam tu makan ikan bakar sambil tengok bola..

ahad plak,pagi2 jalan gi pasar..
tapi banyak xbukak lagi..
so beli ape yang ade je la..
yang penting umpan untuk mancing..- udang

mule2 mancing,nak baling pun xreti..
yang klakor nye tersangkut kat jaring orang..
terpakse mintak tolong bro tu tarik kan..
dah r siap die cakap kat member die
'pancing baru beb..berkilat lagi'
aku dah malu dah ni..

pastu disebabkan dah xleh sorok muke,cepat2 balik apartment..
pasang balik sume2 yang dah putus,pastu gi port len..

berjam2 xde dapat ape pun..



siap bosan2,gi amik gambar sekeliling..

pastu bile ibu datang, ibu baru baling je terus,
Nahhh!!

sembilang sekor..hebat2...

*tu aku cabut lari sebab geli*


terer kan erra fazira ni..haha

pape pun suke giler ngan pancing baru ni..
posing skit.. 


pastu, kol 12 check out..pastu balik..
abes cite.. 

SAMPINGAN: 
Orang ni bawak ayam,xbertutup pun..elok je ayam tu duduk..


ni semalam amik,
xreti paking..lesen angin la tu..huh!

p/s:
semalam sepatutnye cuti, ngat nak bawak si mantit (kak uda) jalan2..tapi petang kene keje..
lahabau btol.. kompom xdapat triple tu..dah r bos kacau time tido aku..hangin je rasa..
so semalam dari kol 3pm sampai 10 pm wat keje tender tu..
yang xboleh blah, before balik tu,ade mamat yang memang stay kat situ merayau2 kat belakang aku sambil pegang helmet..giler menggigil kaki aku..buatnye die hentak kepala aku ngan helmet pastu rogol aku,memang xkawin la aku..
tapi alhamdulillah,aku selamat..
sejak kene samun,memang aku xleh pikir benda elok2 dah.sume yang xelok je aku pikir..(-_-")



No comments: