Friday, May 18, 2012

MY NAME SYARIFAH NUR FARHANA

dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

pergh!kejap je warming up dah dapat idea...
haha

ape ni?ape ni?

ini hasil tangan aku masa matrik dulu..
dolu2,time kat KOLEJ MATRIKULASI JOHOR PRAKTIKUM HAYAT 15 -promot- ade sorang teacher ni sangat2 la bes..dah name teacher,so ajar BI la kan..
hari tu die soh decorate something yang describe pasal diri sendiri n impian masing2.
aku sangat2 la excited buat mende ni sebab main gunting2,tampal2..sungguh berjiwe tadika..

so,sampai sekarang aku simpan lagi bende ni..aku letak kat file aku yang berumur 6tahun.. 
(dah 6thun aku tinggalkan matrik..sob3)

xjelas kan kat situ..xpe..aku ngah xde keje ni..meh aku taip se se..


SYARIFAH NUR FARHANA

Friendly, diciplined, concern, fun, sharing, zest, empathy, happy-go-lucky, loyal

Sister of Syed Hidayat, Syed Firdaus, Syarifah Nur Atikah and Syarifah Nur Zuhairah Hasanah

Loves to sing, sleep, window shopping and watch cartoons

Who needs money, her Grandma, family and friends

Who gives her grandma much love, daddy and mummy much pride and her life commitment

Who feels joy singging Siti's song, playing netball, talking and listening to music

Who fears to reptiles, failure, war and being lonely

Who would like to be zoologist, billionaire, go Australia and buy a land

Who shares her feeling, her problem and her love with Him and herself

Who is very sensitive, love animals, sweet 18-years old and friend to SLEK-One, Yan, Dinah, Dila, Aisyah

Resident of Taman Ampang Pecah, Kuala Kubu Bharu, Selangor



siyes...kata2 1 doa..ape yang kite pikir,kite harapkan insyaallah jadi...kalau itu yang terbaik untuk kite..

contoh paling ketara pasal aku nak gi Oz tu. alhamdulillah..tahun lepas dapat jugak aku jejakkan kaki.. nak tunggu jadi bilionaire tu bile plak..heh3

n for dee.. nak tau...?
awal2 dulu..
masa matrik,time kite men netball..masa tu aku 1st time tgk ko, (klu ko ingat masa tu ko trun training lmbat..baru bgun tido kot..haha) aku cm 'hekeleh minah ni'..hahaha..xlama pastu tergerak dalam hati nak kawan ngan ko sebab aku kagum ngan ko sebab ko selalu bawak telekung sendiri. ape2 ntah kan..tapi aku ingat lagi time tu ko cakap mak ko ajar soh bawak telekung sendiri.
n now,aku gi mane2 memang bawak telekung sendiri dan allah makbulkan gerak ati aku untuk jadik kawan ko. 
so....percaya dengan Allah..kalau Allah kata dia yang terbaik,insyaallah ko akan dapat.
sama cam aku, Allah tau ko akan jadi antara sahabat terbaik aku,sebab tu kite jadi kawan sekarang 
=D

2 comments:

dee.diyana said...

terharu sgt aku baca part ayat last tu...
teringat time kat matrik dlu...
mmg aku slalu turun lmbt sbb tido dulu...
smpai rumet aku kagum sbb aku msti akan tido sblm turun traning....
tp...masa training tu aku da ada bawak telekung ke?

syarifah nur farhana said...

masa tu kite ade g somewhere..mane ntah..lupe..tp ko bwk tlekung time tu...