Tuesday, May 8, 2012

sesi memandikan myvi..

Dengan nama Allah yang maha Pengasih lagi maha Penyayang

setelah beberapa bulan,akhirnye ini kali pertama si myvi dimandikan..
bukan malas,tapi takut calar..ceceh..
so serahkan pada yang pakar..
nanti dah tau,leh wat sendiri..


mule2, kene vakum...

pastu,masuk bilik mandi.. 

sampai ati orang tu buang botol air aku..
*sape dapat carik,die terer* 

pastu,kene sabun pulak.. 

las touch up..lap2 sume kat dalam n luar.. 

siap!hehe 



pastu bawak balik nagn rasa bangga tapi risau,sebab minggu ni hujan sepanjang minggu..huhuhuhuhu



sabtu ari tu aku gi tengok kawan aku kawin..ade gambar tapi, pesal ntah xle upload..
tapi aku letak gambar barang2 aku beli kat KG KUANTAN PERLINDUNGAN KELIP2

Cucuk sanggul boleh bunyi2..

keychain tomey..

ade lagi 1,tapi xleh tunjuk..hadiah untuk orang..hehehehe


p/s: ini entry malas namenye..memang malas nak update blog minggu ni..huhuhuh
tapi nak cakap, ari tu ye ye je aku tanya harga galaxy note n tab, HTC 1 segala..last2 beli yang ni je..
laaaaaaagi puas ati..
ade azan,
dual sim,
ade radio,
ade torchlight
harga 100 + 2gb memory card..


yang mahal2 tu nanti la..heheheh


****AKU NGAH CARIK NAMA UNTUK MYVI NI..SAPE DAPAT BAGI NAMA YANG BES N MACHO,AKU BAGI HADIAH****

-kompom x dilayan..haha-





No comments: