Thursday, May 16, 2013

WA KENA BEBBB!!!!!

dengan nama allah yang maha pengasih lagi maha penyayang


tadi budak2 di bawah ni


Dok la planning sape nk gi beli air...kat luar panas melengking ni...pas pas kat sorang2...las2 kuar idea cabut undi...aku tgh wat keje time tu..dengar je la dorang ni dok terkekek2.. Pastu disuruhnye aku buat kertas undi...

Aku pun buat la....ngan harapan orang yang kene pegi tu boleh la belikan makanan untuk aku..kebuluq ni xbrekpes..

Dah siap kertas undi yang aku buat tu terus la cabut undi...


Hasil undian yang aku dapat
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





LU KENA BEB!!

aku ingat nak kenekan dorang..las2 aku yang kene...puuuuiiii!!!!

Tu pun semangat dok sorokkan kertas undi ni sebab ayat2 yang tertera tu terpalit kat aku balik..
Sumpahan ablasa btol la...


Tapi xpe...kite gi beli gk la...sob3




ordernye




Hasil order2 depa ni...
Setakat air je ape ade halll
*ayat sedapkan ati..padahal dalamma panas ngan cuaca kat luar nun*




Dalam keterpaksaan..ku melangkah pergi...
Namun sempat jua ku membeli nasik lauk itik...



Ahhh!!yang penting beta dah kenyang wpun telah dibuli...

P/s:
Muke org kne buli...



No comments: